RPG akce Into the Stars se pár měsíců před vydáním dočkala velkých změn v soubojích i misích
zdroj: tisková zpráva

RPG akce Into the Stars se pár měsíců před vydáním dočkala velkých změn v soubojích i misích

21. 12. 2015 13:52 | Preview | autor: Adam Homola |

Vesmírná sci-fi akce s RPG prvky Into the Stars si v programu předběžného přístupu dlouho nepobyde. Vývojáři z Fugitive Games totiž vydali poslední velký update a plná verze hry se na pultech digitálních obchodů objeví během prvního kvartálu příštího roku. Zmíněný update navíc zásadně předělává soubojový systém i mise a posouvá tak hru blíže k plánovanému vydání.

Některé z novinek si vyžádala komunita na základě předchozí verze hry a jde především o změnu shuttle misí. Nově v nich musíte činit řadu ne zrovna jednoduchých voleb, jejichž dopad byste měli pokaždé pořádně zvážit. Výrazně se také zvedla nabídka možných činností na planetách, kde máte důvod trávit více času.

Přepracování soubojového systému vévodí nová schopnost Evade, díky které se můžete vyhnout nepřátelským útokům. Jakkoliv jednoduše to může znít, měla by mít Evade na dynamiku soubojů velký dopad. Stejně tak si majitelé early access verze zřejmě všimnou nedokonalé mušky nepřátel. S jejich stoprocentní přesností je po novém updatu konec: vývojáři v updatu na Steamu tvrdí, že je fér, aby nepřátele nebyli vždy stoprocentně přesní a mají pravdu.

S přesností míření zahýbal update i u vašich parťáků, kteří zase podle některých hráčů míjeli až příliš často. Nově mají být přesnější, což by mělo společně s menší přesností nepřátel vést k úspěšnějším a napínavějším soubojům.

Into the Stars zdroj: tisková zpráva

Zájemci o kompletní seznam všech menších změn a úprav z nového updatu mohou kliknout sem, ostatní si můžou počkat na první měsíce příštího roku, kdy hotová verze Into the Stars vyjde pro PC a Mac.

Nejnovější články