Novinkou pro editor misí (Scenario Editor) je jeho přesunutí do stabilní updatovací větve, tudíž ho lze v podstatě považovat za "kompletní", i když se na něm bude pořád pracovat. Samozřejmostí je také plná integrace do Steam Workshopu, skrze který můžete svá díla jednoduše sdílet. Vývojáři do hry na ukázku přidali novou misi, která je založená na scénáři Cursed Lake z jejich první hry, Discord Times.
V ní nepůjde ani tak o autentické historické události, jako spíše o trochu akčnější přístup, ve kterém vám budou dělat společnost nemrtví. Nadšení moddeři by měli mít radost z Modding Kitu, skrze který se lze dostat ke všem možným herním assetům - k ikonám, souborům postav a zbraní, texturám terénu, hudbě, zvukovým efektům a spoustě dalších věcí.
zdroj: Archiv
Navrhnout si svoji mapu, nebo klidně celou epickou kampaň, byste měli zvládnout i bez nějakých odbornějších znalostí - můžete totiž používat automaticky vygenerované prostředí. Kdo na to ale má, ten si může ručně doladit všechny drobnosti k obrazu svému. S vydáním Legends of Eisenwald se pořád počítá na podzim tohoto roku, i když vývojáři přesné datum zatím nezveřejnili.
Přesné datum bychom se měli dozvědět někdy v průběhu příštího měsíce. Mezitím už ve hře zbývá jen dokončit shadery, optimalizovat hru, přeložit zbývající kapitoly, dodělat nějaké grafické efekty a v neposlední řadě také achievementy. Připomeňme že Legends of Eisenwald si prošel v roce 2012 úspěšným Kickstarterem, kdy se vývojářům podařilo cílovou částku 50 tisíc dolarů rozšířit na hezkých 83 tisíc dolarů.