Rustclad jde na adventury přes skutečné modely
zdroj: tisková zpráva

Rustclad jde na adventury přes skutečné modely

28. 2. 2014 16:00 | Preview | autor: Adam Homola |

Adventur je na trhu hromada, i když to tak nemusí vypadat. Kolik z nich ale celý svůj vizuální styl zakládá na reálných předmětech, které si tvůrci sami postavili nebo je někde našli? Takových už asi moc nebude nejen mezi adventurami, ale mezi hrami obecně. Vývojáři ze studia Skull Theatre totiž berou reálné věci, nafotí je, zdigitalizují, upraví a pak je v herním enginu rozpohybují a dodělají. Výsledek vypadá moc pěkně.

Stylem grafiky a barevností by Rustclad mohla připomínat Trine, robůtek v hlavní roli zase vypadá jako něco z Kuky nebo Machinaria. V principu může postup Skull Theatre připomínat Ubi Art, ve kterém tvůrci z Ubisoftu berou již hotové kresby a zanesou je přímo do hry. Jen s tím rozdílem, že když potřebují vývojáři přidat do Rustclad například domek, musí si nejdřív sami postavit jeho malý model v reálu a pak ho teprve přenést do hry.

V Rustclad se převtělíte do plechů malého robůtka, který střeží kolonii na hranici s podivnou divočinou a právě si kroutí první den v práci. Přeplujete s ním moře k exotickým ostrovům, na kterých kdysi sídlila ztracená civilizace. Některé ostrovy máte už zanesené na mapě pomocí majáků, ale je jich pouze pár. Vaším úkolem  je ostrůvky zmapovat všechny. Po ztracené civilizaci budete nacházet různá psaní, která dodají potřebný kontext celému hernímu světu.

...

Z psaníček postupně zjistíte, že se tehdejší civilizace dostala do pořádné šlamastiky a ta současná, jejíž jste součástí, začíná mířit stejným směrem. Sami tvůrci hru nepopisují ani jako adventuru, ale spíše jako příběhové prozkoumávání. A jak už naznačuje video, bude to spíše pohodová hra, u které se dá dobře relaxovat.

Datum vydání Rustclad zatím nemá, ale vývojáři tvrdí, že už jsou v plné produkci. Mrkněte na jejich stránky a pokud vás zajímá proces tvorby herních objektů, můžete se podívat na art preview ve videích.

Nejnovější články