Nedotčeným čtenářům bych rád připomněl, oč v Songbringer vlastně jde. Hlavním hrdinou je Roq, vesmírný pařan, který spolu se svým robotem létá od planety k planetě, přináší s sebou hustou muziku a uniká před galaktickými policajty. Jednou se mu ale jeho zvědavost nevyplatí a místo diskotéky spustí apokalypsu. Probudí totiž titány, co chtějí zničit celé univerzum. A kdo si to nadrobil, ten si to taky musí sníst, respektive rozsekat pomocí mytického meče.
A tak budete rubat, kosit, likvidovat, to všechno na více než 300 milionech rozdílných světů, které získáte zadáním náhodného šestiznakového kódu. Když se vám konkrétní úroveň zalíbí, můžete si ji klidně zahrát znova, nebo se pokusit o speedrun – stačí jen zadat stejnou kombinaci jako předtím. A když na vás hra vyplivne nějakou opravdovou pecku, nic vám nebrání zajít na fóra a prezentovat svůj objev zbytku komunity.
zdroj: Archiv
No, a teď k betě. Do té se dostanete předobjednávkou, ale ne jen tak ledajakou! Je potřeba si koupit dražší verzi za 32 dolarů, k níž navíc dostanete i mapu jednoho světa v PDF. Otázka je, zda betu tak moc potřebujete, protože samotnou hru (včetně soundtracku) si lze předobjednat za polovic, tedy za 16 dolarů. Možná by vás k vyhazování z kopýtek mohly motivovat změny, k nimž došlo v posledním updatu, i když vám bohužel nejsem schopný říct, nakolik jsou významné.
Posuďte sami. Zobrazování achievementů! Hudba hrající v prostoru pro zvýšení imerze! A také přídavek, podle nějž se celý update jmenuje – hluboká mlha v podzemích, kde nemáte k dispozici meč! To všechno vedle balancování (zapalovač uděluje více poškození, pokud nemáte meč, ovšem stíny jsou silnější) i oprav. Z těch mi nejpozoruhodnější přijde tahle: „Už nebudete mít k dispozici meč ve druhém podzemí bez meče.“ Bizarní chyba! Je to jak ministr bez portfeje, co by si někde sehnal jakoukoli portfej. Což mi připomíná: kdyby někdo věděl, co to znamená portfej, napište mi prosím do komentářů.