Sakaguchiho RPG Lost Odyssey
zdroj: tisková zpráva

Sakaguchiho RPG Lost Odyssey

29. 9. 2006 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Tvůrce série Final Fantasy - Hironobu Sakaguchi - a jeho studio Mistwalker připravují pro Xbox 360 hned dvě exkluzivní RPG, z nichž zde anoncované Lost Odyssey se objeví na trhu až někdy v příštím roce (v současné chvíli je hotovo teprve z nějakých 50%).

Lost Odyssey zdroj: tisková zpráva Sluší se ještě připomenout, že hudební doprovod bude mít na triku další bývalý zaměstnanec Square, řeč je o neméně slavném muži jménem Nobuo Uematsu. V hlavní roli Lost Odyssey se ocitá urostlý chasník Kaim Argonar, který z nevysvětlitelných důvodů nemůže zemřít a žije již tisíce let. Svět, v němž se aktuálně nachází, je přitom takovým mixem pokrokových technologií a klasických zbraní, jako jsou meče, a hlavně magie, která bude údajně hrát zcela klíčovou roli ve zdejším příběhu. Konkrétně tedy jedna mystická magická hůl, jež měla změnit zdejší historii. V tuto chvíli lze s jistotou prohlásit pouze tolik, že nepůjde o hokejku finalisty Mistrovství světa, pročež se můžeme plynule přesunout k prezentaci hry na nedávno skončivší Toky Game Show.

O skutečně kvalitním vizuálním zpracování nejvíce napovídá fakt, že CGI sekvence, v níž se především na meče utkaly armády poněkud legračně oblečených lidí a robotů (ačkoliv tito vypadali jako nějací strašliví rytíři), se dokázala akceptovatelně přepnout na vystoupení shora anoncovaného ústředního protagonisty Argonara, který následně začal v řadách nepřátelských robotů šířit smrt a chaos. V tomto okamžiku vyplynulo, že soubojový rámec nabídne klasické kolové schéma s menu pro výběr adekvátní akce. Jíž byl atak a nebo využití nějakého kouzla. Vedle vašeho lokálního střetu přitom na pozadí probíhaly další půtky, kde se angažovaly i olbřímí válečné stroje, se kterými jste tu také měli mít co do činění. Ona nesmrtelnost se projevovala tak, že pokud jste v souboji padli, byli jste okamžitě oživeni - s malým množstvím hit pointů. Po boji, jejž definitivně ukončila spektakulární katastrofa v podobě pádu meteoritu a expanze lávového pole, následovala explorace herního světa se zajímavou možností ataku volně se povalujících věcí a objektů, z nichž se takto dalo vyzískat něco věcí. Ale také s nezajímavým postupem vyšlapanou cestičkou rámovanou profláklým motivem náhodných střetů s nepřáteli.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Sakaguchi potvrdil, že ve hře má být osm hratelných postav, z nich čtyři budou představovat nesmrtelné charaktery s blíže nevysvětlenou schopností absorbce dovedností těch druhých. Zbyvší kvarteto však může zemřít a na vás je, abyste tomu zabránili - uvedené má mít také vliv na příběhové zakončení. Bude tu i určitá forma interakce, již v demu naznačil moment s poražením pilíře pro překročení úseku s lávou. A bude tu také kompletní nadabování dialogů s tím, že Sakaguchi chce mít synchronizaci mluveného slova a pohybu rtů. Rozhodně je třeba říci, že Lost Odyssey vypadá skutečně moc pěkně. Na serveru Next Generation na něj ve výčtu představených her v rámci TGS pohlíželi dokonce nejvlídněji. Na druhou stranu, až na impresivní vizuální prezentaci, zatím Sakaguchi neodhalil nic, co bychom už neznali a v daném žánru mnohokrát v minulosti nehráli. Ale dejme tvůrcům zatím ještě čas…

zdroj: GameSpot

mart

Nejnovější články