Podle původního plánu měla druhá epizoda Broken Age vyjít v prosinci 2014, ale tento termín vývojáři podle všeho nestíhají. Brzdou je přitom sám Tim Schafer, který má na starosti scénář. Jenže Schafer je také šéf Double Fine se spoustou jiných povinností a psaní druhé epizody nestíhal. To zapříčinilo skluz i v jiných oblastech - nemohly se dodělat kompletní scény, nemohl se nahrát dabing, hudba apod.
Krize už je ale nyní zažehnaná a scénář hotový, ale do vydání hry zbývá ještě několik měsíců. Z Double Fine sice žádné konkrétní datum nevypadlo, ale na prosinec, který si Schafer přeje, to prý nevypadá. Pozitivní je, že vývojáři už nemusí zápasit s technologií jako v případě první poloviny hry. Engine mají hotový a mohou se tak soustředit na vývoj hry.
zdroj: Archiv
Ani v novém KS updatu není o komické scénky nouze - jmenovat lze třeba stížnost na pomalé počítače, kvůli kterým trvá exportování buildů příliš dlouho, což ničí workflow. A nám zase bránici či nervy. Občas mi přijde, že si z nás dělají Double Fine tak trochu srandu, ale osobně jsem se už dávno smířil s tím, že prostě druhá část vyjde mnohem později než tvůrci slibovali.
Odměnou za čekání by měla být druhá polovina hry, která bude snad delší, s komplexnějšími a rozvětvenějšími puzzly, ale hlavně která dokončí rozjetý příběh. Sice se Broken Age dočkáme výrazně později a ve dvou částech, ale pokud to bude ve výsledku také výrazně lepší hra, tak to překousnu.