Sea of Thieves byla od začátku navržena pro kooperativní hratelnost
zdroj: tisková zpráva

Sea of Thieves byla od začátku navržena pro kooperativní hratelnost

11. 1. 2017 17:25 | Preview | autor: Adam Homola |

Pirátské dobrodružství Sea of Thieves stavělo na spolupráci členů posádky už od začátku, ale teprve teď se vývojáři ve své pravidelné sérii videí pořádně rozpovídali o kooperaci a všem co k ní patří. Prozradili, že Sea of Thieves byla od začátku navržena pro spolupráci hráčů jak na lodi, tak na souši a pokud budete chtít sólovat, moc si tu zřejmě neužijete.

Pointou hry a nového videa je důraz na to, že vývojáři navrhli téměř každou mechaniku tak, aby podporovala sociální hraní. Tvůrci z Rare totiž nechtěli, aby mohl například kormidelník ovládat celou loď, zároveň u toho koukat na mapu a dělat všechno sám. Proto jednotlivé činnosti rozdělili tak, aby herní mechaniky podporovaly spolupráci.

Respektive spolupracovat nemusíte, ale dobře sehraný tým vás pak nejspíš mnohem snadněji převálcuje. V praxi to vypadá tak, že kormidelník nemá mapu a nevidí na ni. Ta leží v podpalubí, tudíž se dolů musí vydat jiný člen posádky, vyčíst z mapy potřebnou informaci a zařvat ji zase nahoru na kormidelníka.

zdroj: Archiv

K ideální plavbě po mořích je ale potřeba více lidí. Jako kormidelník budete mít přes velkou část obrazovky natažené plachty a často tak uvidíte velké kulové. S důležitými informacemi se tak spoléháte na hlídku na stěžni – ta má skvělý přehled a umí vás varovat před skálou, která nemusí být zanesená do mapy.

Kooperace si pak užijete i na souši, například při vykopávání truhly s pokladem. Sea of Thieves pro vlky samotáře jednoduše nebude, byť si v ní můžete užít i bez ostatních hráčů. Jen to s nimi bude mít nejspíš mnohem větší šťávu. Hra bohužel ještě datum vydání nemá, ale v nějaké formě bychom si mohli zahrát ještě letos.

Nejnovější články