V ní se můžete podívat na všechny hlavní části hry – prozkoumávání dříve neprobádaných ostrůvků, potopených lodí a jiných nebezpečných míst. Lootování, hledání pokladu a souboje na souši i na vodě. Právě finální souboj dvou lodí je stylovou, působivou a dostatečně dramatickou tečkou za jinak poklidným a skoro až veselým hledáním pokladu.
Tentokrát jsme také namísto nepřirozeného pokecu hráčů dostali naštěstí jen stylového vypravěče, jehož decentní vtípky a způsob komentování k tónu hry parádně sedí. Sea of Thieves může svým stylem humoru chvílemi připomínat i Monkey Island – třeba ve chvíli, kdy se jedna z postav nasouká do děla a nechá se přes rozbouřené moře vystřelit na nepřátelskou loď.
zdroj: Archiv
Dívat se na Sea of Thieves se mi ani po těch dvou letech neomrzelo, a pokud všechno klapne, na příští E3 bychom hru už snad vidět neměli. Minimálně ne ve stále rozpracovaném stavu. Aktuální odklad totiž nové dítko Rare posouvá z letošního roku na první měsíce roku příštího, kdy hra vyjde na Xbox One a PC s Windows 10.