Shaq Fu: A Legend Reborn vyjde už 5. června, a to na PC, PlayStation 4, Switch a Xbox One. O’Neal ve hře sám sebe namluvil, podílí se na její propagaci a moc dobře si uvědomuje, že původní hra měla do kvalitního produktu daleko.
Nová bojovka by měla míchat víceméně tradiční hratelnost s žánrem beat 'em up, to všechno ve velmi nevážném a úmyslně přepáleném provedení. V Shaq Fu: A Legend Reborn se postavíte jak proti řadám obyčejných nepřátel, tak proti bossům z ranku celebrit.
Každopádně svět zase končí a zachránit ho může jedině Shaq. Hra pochopitelně nevypadá kdovíjak geniálně, ale v tomhle případě je myslím jasné, že si její smysl uvědomují i tvůrci. Intelektuálové se budou muset poohlédnout někde jinde, tady se bude hrát očividně na nostalgii, svéráznou osobnost titulního hrdiny a jakýsi kult, který se kolem něj i původní hry vytvořil.
zdroj: Archiv
Špatné jako jednička to tedy snad nebude, ostatně tým vývojářů ze studia Big Deez Productions na tom dělal skoro čtyři roky. Nové Shaq Fu bude jejich prvotina, ale jednotliví lidé ze studia se v minulosti podíleli na hrách ze série Halo, Killzone, Battlefield, Max Payne, nebo třeba Final Fantasy.
Společně s Big Deez Productions se na hře podílí také studio Saber Interactive, které pracovalo například na Quake Champions, World War Z, Mudrunner: A Spintires Game, nebo třeba Zaklínač 3: Divoký hon. V posledním případě měli na svědomí technická vylepšení pro konzole PlayStation 4 Pro a Xbox One X.
zdroj: Archiv
Původní Shaq Fu vyšlo už v roce 1994, tehdy pod hlavičkou EA. Hra si svého času vysloužila smíšené reakce, výjimkou nebyla podprůměrná ani nadprůměrná hodnocení. S odstupem času si hra vysloužila spíše statut guilty pleasure a čas od času ji najdeme na seznamu nejhorších her vůbec.
I proto je s podivem, že se po tolika letech dalo dohromady nové studio, uspělo na Indiegogo, zapojil se do toho i Shaq a po necelých čtyřech letech vývoje jde hra s kůží na trh. Jak to dopadne uvidíme už příští týden, ovšem čekat něco víc než přinejlepším použitelnou jednohubku, asi nemůžeme.