"V Avalanche Studios jsme velcí fanoušci Mad Maxe, a tak byl vývoj takové hry v otevřeném a brutálním světě opravdu něco pro nás. Nemůžeme se dočkat, až uvidíme, jak si hráči upraví své postavy a auta," napsal v tiskové zprávě spoluzakladatel Avalanche Christofer Sundberg.
zdroj: Archiv
Je jasné, že Avalanche, tvůrci série Just Cause, se mohli v Mad Max vyblbnout skoro stejně dobře, jako ve své vlastní sérii. Otevřený svět s velkou mírou destrukce vývojářům očividně svědčí a podle všeho si otevřené herní světy pochvalují i ve Warner Bros. Mad Max je totiž druhou velkou "filmovou" hrou, která se Warnerům povedla.
Pravda, Middle-Earth: Shadow of Mordor se filmové předlohy přesně nedržela, ale některé prvky si z nich půjčovala - občas až příliš nápadně. Například Gluma. Mad Max jde podobnou cestou - má svůj vlastní příběh, vlastní hlavu a své postavy. Pustina je ale stejná tak, jak ji známe z filmů, včetně sdílené vizuální stylizace s letošním snímkem.
Mad Max je počínaje dneškem dnem venku na PC, PlayStation 4 a Xbox One. A pokud zrovna nejste v ČR, nebo máte VPNku či něco podobného, můžete si přímo na Steamu pořídit i všechny čtyři filmy.