Po nedávném oznámení týmové third-person střílečky Six Days in Fallujah, inspirované pět let starou bitvou za americké invaze v Iráku, vývojáři z Atomic Games prozradili zase trochu víc, tentokrát v květnovém čísle papírového časopisu Gamepro:
- Autoři by rádi obsáhli jak potěšení z obyčejné střílečky, tak i autentický dojem, jaký si vojáci z bitvy odnesli (tj. včetně strachu, paniky apod).
- Příběhovou linkou se budou klenout skutečná videa a příběhy více než dvanácti vojáků, věrně rekonstruované dle skutečných událostí (vč. odevzdávání dopisů pro rodinu v případě smrti, kamarádovy ztráty pravé nohy atd).
- Proti vám budou stát extrémisté, kteří často neváhají obětovat svůj vl. život: čtyři dny budou čekat s odstřelovačkou na střeše, až vystrčíte hlavu, nebo se na noc zavřou do domu, jen aby na vás pak skočili zpoza dveří. Podobné zážitky se pochopitelně podepíší i na psychice vojáků.
- Stejně jako ve skutečnosti, i zde budete těžko rozeznávat ozbrojené extremisty z Al-Kajdy od civilních obyvatel - rozhodnout se přitom budete muset vždy v rozmezí pár vteřin.
- Veškeré budovy i předměty ve hře mají být zcela zničitelné, v čemž chce hra překonat Battlefield: Bad Company.
- Pro zpestření budete občas volat i leteckou podporu, příp. hledat, kam správně umístit nálož C4 nebo vypálit raketu, abyste se dostali skrze nepřátelské barikády/zdi.
Six Days in Fallujah vyjde začátkem příštího roku pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3 - více v našich článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Oznámení střílečky Six Days in Fallujah z Iráku [7.4.2009 10:10 - levis]