Session totiž vyjde v rámci programu předběžného přístupu na PC a v rámci Game Preview na Xbox One už tento rok. Plná hra pak vyjde někdy v průběhu příštího roku, opět pouze na PC a Xbox One. Vývojáři z creā-ture Studios se inspirují zlatou érou skateboardingu, tedy obdobím od raných devadesátek až do prvních let první dekády nového století.
Tvůrci tady úmyslně nepokukují po Tony Hawkovi, jako spíše po Skate, což ostatně naznačuje i ona tečka v logu hry, kterou měla i Skate. Namísto šíleně dlouhých komb, trhlých triků a extrémně arkádového pojetí bude mít Session mnohem blíže ke Skate. Hra se tak bude přiklánět spíše k simulaci, kdy jsou vašimi hlavními ovládacími prvky obě analogové páčky.
zdroj: Archiv
A kdy se namísto velkých triků soustředíte spíše na to, jak správně dopadnout na zem, jak skok ustát a vybalancovat tak, abyste mohli jet dál a nerozbili si virtuální ústa. V Session se podíváte na autentické ztvárnění některých známých skateboardingových míst na světě a tvůrci vám dovolí i vytvářet videa, v řádně autentickém VHS stylu.
Na pódiu Microsoftu hra nedebutovala a nešlo tak ani o oznámení, ani o první záběry ze hry. Session totiž mohou někteří z vás znát už několik let – hra se v roce 2017 objevila na Kickstarteru a na YouTube na ni tvůrci lákají už od léta 2015. Z Kickstarteru si můžete mimochodem pořád stáhnout demo, jen musíte počítat s tím, že jde zatím jenom o prototyp, nikoliv třeba alfa verzi hry.