ledna, naše rubrika Krátké zprávy: "Slovenské studio Cauldron dělá pro Activision nějakou áčkovou first-person akci."
Kruh se uzavírá a my již můžeme veřejně gratulovat slovenskému studiu Cauldron k převzetí štafety po známých Raven Software s pokračovatelem FPS série, která si vydobyla pozornost svou brutalitou a možností ustřelit nepříteli jednotlivé části těla (recenze prvního dílu z r.2000 a recenze dvojky z r.2002). Bratislavský Cauldron, který má na svědomí například Chasera, Knights of the Temple II či Conana, tak navázal na loňskou spolupráci s Activision, kteří si jeho schopnosti prověřili v budgetové FPS History Channel: Civil War o americké občanské válce.
Než bude třetí Soldier of Fortune standardně oznámen, k čemuž asi dojde nejpozději za dva týdny na E3, můžeme čerpat pár drobků o jeho náplni z Kotaku. Jeho zdroj, který prý hru naživo spatřil ještě ve velmi rané fázi vývoje, hovoří o celkem 36 místech na modelu každé postavy, kde lze od sebe oddělit části těla, což by znamenalo ještě větší masakr než minule. Také prý bylo v plánu zahrnout do hry zničitelné prostředí.
zdroj: vlastní, WP, PR, Kotaku