Soldier of Fortune PayBack svěřen Slovákům
zdroj: tisková zpráva

Soldier of Fortune PayBack svěřen Slovákům

28. 6. 2007 0:01 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

  • 15.
  • ledna, naše rubrika Krátké zprávy: "Slovenské studio Cauldron dělá pro Activision nějakou áčkovou first-person akci."

  • 16. ledna, na přání vývojářů nezveřejněný e-mail do redakční schránky od čtenáře s přezdívkou Hypnos: "Zo spolahliveho zdroja som sa pred par minutami dozvedel, ze hra, ktoru Cauldron momentalne kuchti pre Activision, je Soldier Of Fortune III. Info pochadza od cloveka, ktory pre Cauldron dlhsi cas pracoval. Verim, ze vam informacia padne vhod."


  • 27. června ráno, zjištění serveru Worthplaying ze svého interního zdroje: "Chystá se Soldier of Fortune: Pay Back pro listopadové vydání na PC/X360/PS3."


  • 27. června večer, mail od Activision řadě médií: "Potvrzujeme existenci Soldier of Fortune: Pay Back, který má na starosti naše pobočka v Minneapolis." Jelikož tahle jejich divize stála například za loveckou sérií Cabela, vede to některé zahraniční žurnalisty k úvahám, zda nový SoF možná nebude jen budgetovou (levnější) hrou pod Activision Value. Avšak jak nám řekli tvůrci, jedná se o běžný full-price titul, čemuž nasvědčuje i cenová hladina 40, resp. 60 dolarů na online shopech.


  • Kruh se uzavírá a my již můžeme veřejně gratulovat slovenskému studiu Cauldron k převzetí štafety po známých Raven Software s pokračovatelem FPS série, která si vydobyla pozornost svou brutalitou a možností ustřelit nepříteli jednotlivé části těla (recenze prvního dílu z r.2000 a recenze dvojky z r.2002). Bratislavský Cauldron, který má na svědomí například Chasera, Knights of the Temple II či Conana, tak navázal na loňskou spolupráci s Activision, kteří si jeho schopnosti prověřili v budgetové FPS History Channel: Civil War o americké občanské válce.

    Než bude třetí Soldier of Fortune standardně oznámen, k čemuž asi dojde nejpozději za dva týdny na E3, můžeme čerpat pár drobků o jeho náplni z Kotaku. Jeho zdroj, který prý hru naživo spatřil ještě ve velmi rané fázi vývoje, hovoří o celkem 36 místech na modelu každé postavy, kde lze od sebe oddělit části těla, což by znamenalo ještě větší masakr než minule. Také prý bylo v plánu zahrnout do hry zničitelné prostředí.
    zdroj: vlastní, WP, PR, Kotaku

    jd

    Nejnovější články