Důvodem k tomu je prý to, že při uvolnění hry jako jednoho celku by dostatečně nevynikla její epická stránka a propracovanost, o čemž jistě nelze pochybovat. Ale tři tituly naráz jsou přecejenom na dnešním trhu i v portfoliu firmy něčím nevídaným: tím spíš, že Blizzard do každého dílu slibuje ještě větší dávku příběhu, nové postavy a větší přizpůsobení.
plakáty k jednotlivým dílům trilogie z BlizzConu '08
A budou tu samozřejmě i rozdíly: v rámci lidské kampaně si zahrajete i miniepizodu za Protossy, aby čekání nebylo příliš dlouhé. Při hře za Zergy se zase ke slovu dostanou prozatím nepopsané RPG prvky, kdežto vyvrcholení série za Protossy se bude vyznačovat příklonem k diplomatické stránce hry. Každá z her přitom obsáhne síťovou komponentu a zřejmě půjde hrát za všechny tři strany i v případě, že budete vlastnit jen jednu ze tří her. Vlastníci celé trilogie však bezpochyby dostanou extra jednotky, které jim ostatní budou jen a jen závidět.
Bylo by snadno o takovém rozhodnutí pochybovat, aby se však předešlo případému rozhorčení, nabízí se čerstvě vydaný renderovaný filmeček - a jak už to v Blizzardovské tradici bývá, jde opět o absolutní špičku.
zdroj: Archiv
StarCraft II - BlizzCon '08 trailer
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
StarCraft II odmění profesionální hráče [8.7.2008 20:20 - levis]
Údajné HW nároky StarCraft II [23.5.2008 14:14 - jd]
Zergové ze StarCraft II odkryti [10.3.2008 11:11 - levis]
zdroj: IGN, Shacknews