Strategická rychlovka The Narrow Path přistála na Greenlightu
zdroj: tisková zpráva

Strategická rychlovka The Narrow Path přistála na Greenlightu

29. 11. 2013 13:20 | Preview | autor: Adam Homola |

Dost podivná hororová strategie The Narrow Path je už téměř hotová a přistála na Greenlightu. Že jste o ní nikdy neslyšeli? Inu, ještě před pár týdny neexistovala. The Narrow Path vzešla z nedávného The Walking Dead Game Jamu. Pokud game jamy neznáte, tak vězte, že pár vývojářů musí hrozně rychle (obvykle to jsou dny, v tomto případě to byly dva týdny) udělat nějakou hru, která se točí kolem konkrétního tématu. Tím byla v tomto případě totální válka, kdy proti sobě jdou všichni. A po vzoru The Walking Dead i zombie.

Trochu netradičně tady ale nebudete kosit zombíky hlava nehlava palicí nebo zbraní. Půjdete na to trochu strategicky a z izometrického pohledu. Vtip hry spočívá v tom, že nemáte likvidovat jen zombíky. Vy musíte zničit úplně všechny a pak Zemi znova zalidnit tak, že oplodníte tři Swansonovic sestry, které jste unesli. Premisa je neotřelá, v AAA segmentu nic podobného asi nenajdeme.

Onen strategický prvek nespočívá jen v tom, že všechny zabíjíte z izometrického pohledu. Ze zabitých zombíků dostáváte maso a ze zabitých lidí mobilní telefony. Což je ne úplně tradiční surovina. Abyste mohli všechny zabíjet, musíte mít dostatek surovin, ze kterých si uděláte své jednotky, jakási dálkově ovládaná monstra - od toho to maso a mobily. Celkem můžete vyrábět tři druhy monster na dálkové ovládání a sami pak ještě postupujete na vyšší úrovně zabíjením určitého počtu nepřátel.

Levelování není jen tak na parádu, postupně můžete vylepšovat různé atributy, takže v pozdějších fázích hry bude silnější a silnější, stejně jako vaši nepřátelé. Tvůrci mají se základním konceptem hry ještě velké plány a to, co si zatím můžete z jejich stránek stáhnout a vyzkoušet, je jen demo. Pokud vás hra zaujala, můžete jí dát na Greenlightu palec nahoru.

“Je to hrozně divné a to na tom miluju. Vizuální styl a zvukový doprovod spolu perfektně sedí a na něco, co vzniklo za takovou chvilku, se to klukům fakt povedlo. Osobně se nemůžu dočkat, co dokážou udělat se skutečným rozpočtem a pár měsíci času,” řekl v tiskové zprávě Dan Boutros, který má ve Skybound Games na starosti herní vývoj a vydávání. The Narrow Path totiž nekončí jen u game jamové verze, ale bude se vyvíjet dál, do něčeho mnohem propracovanějšího.

Nejnovější články