Cíty of Titans by mělo být klasické velké MMORPG s dobrovolnými měsíčními poplatky, a pokud na Kickstarteru přispějete míň než 50 dolarů, tak hru nedostanete. 50 dolarů vám zajistí hru a jeden měsíc hraní s VIP účtem, tak jako byste si obdobné MMORPG koupili normálně v obchodě. Po vypršení prvního měsíce s VIP účtem budete moct hrát nerušeně dál, ale všechny extra výhody vám zmizí. Můžete si je jednoduše zaplatit měsíčním předplatným, podobně jako to funguje u her, co se povinného předplatného zbavily, ale pořád ho nabízí dobrovolníkům.
Rozhodnutí, proč hra bude po vydání stát plnou cenu a ještě bude za dobrovolné měsíční poplatky, prý padlo jednoduše. Po vydání se na City of Titans bude pořád pracovat, takže se musí zaplatit vývojáři, hardware, software a servery. Pro tvůrce je tedy naprosto zásadním cílem, aby si pak hra na sebe sama vydělala. Zafinancovaný vývoj na Kickstarteru je jedna věc, ale v případě MMORPG hry bude náročnější fáze po vydání.
Vedle klasického modelu předplatného a placení za hru bude mít City of Titans i mikrotransakce, ale tvůrci se už teď dušují, že to nebude rozhodně pay to win. Za peníze prý dostanete dobrou hodnotu a ve virtuálním obchodě si každý něco zajímavého najde. Vzhledem k velikosti, ambicím a vůbec formě projektu je trochu s podivem, že na něco takového vývojářům vystačí pouhých 320 tisíc dolarů. Se stretch goaly to zatím taky nepřehánějí a první dva zveřejněné pouze lákají na mobilní verze avatar builderu.
Se získáním 320 tisíc dolarů nebudou mít vývojáři problém, už teď mají přes 200 tisíc. Těžko říct, jak by hra vypadala, kdyby se vybrala jen cílová částka. Je to podezřele málo na potenciálně obrovskou online hru. Na druhou stranu, když by se to pořádně rozjelo, mohlo by vzniknout solidní MMORPG se superhrdiny a takových her tu moc není. Vývojáři na City of Titans pracují už přes rok a většinu peněz z Kickstarteru chtějí dát na nákup softwaru, hardwaru a podobných nezbytností. Zaujal vás projekt? Mrkněte se na jejich Kickstarter.