Survival akce The Walking Dead: Survival Instinct vyjde v březnu
zdroj: tisková zpráva

Survival akce The Walking Dead: Survival Instinct vyjde v březnu

11. 1. 2013 17:45 | Preview | autor: Adam Homola |

Telltale Games nastavili nedávno s první sezónou The Walking Dead laťku zatraceně vysoko. Jejich adventurní počin sbírá ocenění po celém světě a i Pavlovi se hra líbila, jak se můžete dočíst v jeho recenzi. Activision sice s The Walking Dead: Survival Instinct míří na jiný žánr a trochu i jinou cílovou skupinu, ale bude to mít těžké. Čerstvě padlo oznámení, že akční survival hra z univerza založeného na oblíbeném seriálu vyjde už 29. března na Xbox 360, PlayStation 3, PC a Wii U. A podle prvních preview by to nemuselo být vůbec špatné.

The Walking Dead: Survival Instinct mají na svědomí tvůrci ze studia Terminal Reality (Nocturne, Bloodrayne, Ghostbusters: The Video Game a naposled třeba Kinect Star Wars), takže žádné tříáčkové studio, ale fušeři to taky nejsou. Jejich The Walking Dead se bude odehrávat ještě před samotnou TV show, takže půjde o prequel, ale ze seriálu budou vycházet více než dost - nebudou chybět typické zvuky, nasvícení a obecně celý vizuální styl značky.

Hráč se ujme role Daryla a ve hře se také objeví například bratři Dixonovi, Merle a další postavy, které možná znáte ze seriálu. Jakkoliv se bude sázet na lidi, hlavní hvězdou mají být vývojářů zombíci. S těmi ale také notně zápasili, protože prý nebylo jednoduché je udělat tak, aby působili “živě”. Tvůrci na to šli tak, že je pořádně zakomponovali do prostředí, kterého si jsou zombíci vědomi. Budou vás moct vycítit, uslyší vás a vždycky půjdou po zvuku, který si budou spojovat s lidmi. Vy se tak budete muset často opatrně plížit, naklánět se z poza rohů a být obecně opatrný.

“Rozhodně to není hra typu Call of Duty. Když potkáte tři zombíky, tak budete mít co dělat, abyste je zvládli. A my můžeme hezky náhodně určovat kde budou ležet mrtvá těla - zombíci ležící na zemi mohou, ale nemusí být mrtví... Když už se vám dostanou k tělu, tak se budete moct bránit i na blízko, ale to není ideální. V tomto případě se objeví minihra, díky které je můžete buď odstrčit, nebo si je hezky připravit na skill-shot,” řekl v rozhovoru pro Guardian Glenn Gamble, který v Terminal Reality pracuje jako umělec efektů.

Vývojáři chodili prý i na botanické lekce, aby se dozvěděli něco víc o fauně a flóře a mohli je lépe zakomponovat do hry. Z preview vyplývá, že The Walking Dead: Survival Instinct se zatím nehraje vůbec špatně a v některých částech hry to může připomínat povedené ZombiU. Co ale zatím nevypadá tak dobře, je grafika, která je údajně hluboko pod dnešním tříáčkovým standardem. Pár týdnů vývojářům ale ještě zbývá, tak snad na nějakých efektech trochu zapracují.

Nejnovější články