Co se týče princovy tajemné rukavice, z video rozhovoru s designérem hry vyplývá, že v první řadě je to "především cool" a že rukavice má být jakousi podvědomou asociací s hrou, na níž si každý vzpomene (podobně jako na památný meč Clouda ze sedmičky Final Fantasy). Co se týče jejího využití, nakonec se budou všechny pohyby veskrze podobat již dříve zmiňovanému Grip Fall: princ skočí na zeď, chytne se drápy a buďto bude běhat podélně, nebo se případně spustí kamsi dolů.
dvojice nových artworků, další najdete v galerii
V případě, že princovi bude zbývat poslední život, navíc hrdina díky rukavici dovede uskočit k nejbližší stěně a odběhnout po ní, aby načerpal dostatek sil. Vývojáři dále potvrdili, že všechny animace ve hře budou čistě ručně kreslené (tzn. kompletně vypustili precizně nasnímaný motion capturing k Assassin's Creed). Po grafické stránce se můžete těšit také na černý kouř ve vzduchu, houstnoucí dle míry zkaženosti světa, nebo písek a prach poletující napříč rozlehlými prostranstvími.
Prince of Persia vyjde koncem roku pro PC, X360 i PS3 a definitivně neponese žádný podtitul, tzn. spekulované Prodigy zřejmě zůstane jen filmu - více v preview a předešlém zpravodajství:
Po boku družky v Prince of Persia Prodigy [29.5.2008 14:14 - levis]
Prince of Persia Prodigy - UbiDays média [28.5.2008 22:44 - jd]
Cestovatel z pouště v Prince of Persia Prodigy [24.5.2008 14:14 - levis]
Prince of Persia Prodigy screenshoty [22.5.2008 00:00 - levis]
Trojice artworků z Prince of Persia Prodigy [19.5.2008 12:12 - levis]
zdroj: Videogamer, Gamesradar, Gamespot, IGN