Taktika především v Soldner: Secret Wars
zdroj: tisková zpráva

Taktika především v Soldner: Secret Wars

3. 12. 2002 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Vývojáři z Wings Simulations v současné sobě pilně pracují na válečné takticko-akční hře s názvem Söldner: Secret Wars.

Soldner: Secret Wars zdroj: tisková zpráva Pokud se jich zeptáte, co je vedlo k tvorbě právě tohoto titulu, dostanete zajímavou odpověď. "Většina z nás patří mezi fanatické hráče a totálně propadla Counter-Striku a Operaci Flashpoint. Jenže problém je v tom, že jsme v průměru dvakrát tak staří jako je obvyklý hráč těchto titulů. Jinými slovy, 18-tiletý mladík má mnohem rychlejší reflexy než my." Že tedy tím klíčovým v Söldner: Secret Wars nebude rychlost, je zřejmé :) Naopak právě taktika a dobré plánování vás má coby vůdce malého ale elitního komanda nasměrovat na cestu úspěchu.

Příběh se přitom odehrává v nedaleké budoucnosti, za poněkud zvláštní politické i hospodářské situace. Místo velkých armád, devastujících planetu, si státy vydržují menší ale obratnější námezdní jednotky. Vaše mise se mají odehrávat převážně v okolí Beringova moře, které leží - pokud mě paměť neklame - mezi Sibiří a Aljaškou. Kromě arzenálu zbraní, čítajícího asi 50 kousků, mají být (patrně po vzoru OPF) přístupná i veškerá vozidla, tj. džípy, obrněné transportéry, tanky, helikoptéry a mnoho dalšího. Proti vám stojí většinou příslušníci čínských a ruských jednotek, kteří se ještě dělí na různé třídy (strážci, mechanici, snipeři atd.) a samozřejmě mají stejně jako vy k dispozici různé vojenské prostředky.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Jedním z důležitých rysů hry má být totální zničitelnost. Destrukci může podlehnout všechno, co se jen na mapě v dané době nachází, což platí i pro multiplayer. Nic nebude poskytovat 100% ochranu. Wings Simulations vytvořili pro venkovní lokace zbrusu nový engine, ve kterém údajně zužitkovali veškeré zkušenosti z Panzer Elite a který bude také podporovat chystaný DirectX 9 (viz nové dva obrázky v galerii).

Ohledně multiplayeru mohu tlumočit informace o přítomnosti Team Deathmatch, Bomb Runs, VIP Escorts a Capture the Flag. Kromě těchto i jiných modů má být ve hře zabudován také jakýsi editor na jejich úpravu, ve kterém si hráči mohou změnit úkoly a rozmístění objektů na mapě. Editování bude možné i u singleplayeru, potřebné nástroje hodlají autoři nabídnout na svých stránkách po vydání hry. Vzhledem k tomu, že je Söldner: Secret Wars založen převážně na XML a různých skriptech, měl by se jeho obsah nechat jednoduše upravovat dokonce i třeba před WordPad opět jako ve Flashpointu. Uvidíme, zda Wings Simulations zajdou tak daleko jako u Panzer Elite a uvolní zdrojové kódy. Pod hlavičkou JoWoodu by měl Söldner: Secret Wars vyjít během jara nebo léta příštího roku.

zdroj: HomeLan, homepage

kate

Nejnovější články