The Conduit - první pořádná střílečka pro Wii?
zdroj: tisková zpráva

The Conduit - první pořádná střílečka pro Wii?

4. 9. 2008 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Chce dosáhnout funkčního ovládání přes Wiimote, jež bude současně i dostatečně zábavné při atacích.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Studio High Voltage Software již před časem představilo nadějnou FPS The Conduit pro konzoli Wii, která má ambice se vizuálně přiblížit X360 hrám. Conduit přitom běží na zcela novém enginu, co má z hardwaru konzole od Nintenda vymáčknout příslovečné maximum. A třebaže nakonec asi stěží snese srovnání se špičkovými X360 tituly, na Wii poli půjde, minimálně po stránce technického zpracování, o mimořádné dílo. Vedle single kampaně nabídne také offline a online multiplayer a dost možná i týmové LAN hrátky. Zajímavostí se zdá být přebohatá nabídka nastavení parametrů hry, včetně ovládání, v němž se nezapomíná na na pohyb citlivé Wiimote, jakkoliv v tuto chvíli zrovna pohybové nuance nevypadají nějak zvlášť extra. Jednak jich tu mnoho není a druhak zatím, přes veškeré testování, nejsou implementované úplně nejšťastněji.

Sem patří např. rychlý útok tváří v tvář, který se aplikuje jakýmsi bodnutím Wiimote vedeným směrem vpřed, což ovšem nevypadá úplně nejpřesvědčivěji, alébrž vám tento akt zcela rozhodí náměr. Designér Rob Nicholls však deklaruje, že ve finále chtějí dosáhnout funkčního ovládání, jež bude současně i dostatečně zábavné. Někdo může říci, že je škoda, pokud se na Wii konečně objeví technologicky špičkový projekt, že stejné úrovně nemůže dosáhnout v bodě, který má přitom být hlavní devizou Wii, tedy unikátní ovládání. Na druhou stranu lepší sázka na jistotu, než se za každou cenu hnát směrem, kde ztroskotali mnohem větší herní lodivodi. Pročež potěší, že ke každé pohybové aktivitě skrzevá Wiimote tu má být ještě klasická tlačítková alternativa.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Na závěr snad ještě připomenutí ne zcela obvyklého zbrojního arzenálu, ve kterém najdeme kupř. takový De-Atomizer vystřelující plasmové projektily. Nakloněním Wiimote dáte střele potřebnou rotaci, díky čemuž se může přichytit na těle protivníka, přičemž druhý projektil po kontaktu s ním vyvolá detonaci. Na papíře to tedy upřímně řečeno vyhlíží spíše na efekt, ale věřme, že dojdou naplnění slova lidí, kteří Conduit viděli v běhu a kteří tvrdí, že během akčních pasáží hra nabízí řadu kreativních prvků. Dojde dokonce na střety s bossy, co nezřídka vyplní celou herní obrazovku, kde tak asi nebude problém se zacílením.

The Conduit vyjde začátkem příštího roku pro Wii.
zdroj: Ars Technica

mart

Nejnovější články