Nový titul od Lionhead Studios se tak zařadí k videohrám jako například Grand Theft Auto: Vice City, Pro Evolution Soccer 2, Mortal Kombat: Deadly Alliance nebo přímo k criterionskému Burnout 2: Point of Impact.
Výhody licencování známého a výkonného engine si zde jistě nemusíme dlouze vysvětlovat. Překážka, kterou je pro většinu studií poměrně vysoká částka za pořízení, se v případě Lionheadu může zdát směšná, jen Black&White vydělala firmě i Peteru Molyneuxovi miliony. Volba na RenderWare také nepadla náhodou, vývojáři pro konverzi z PC verze potřebují více času a aby se vše stihlo, nezbylo nic jiného, než sáhnout po nějaké hotové a na konzolích již osvědčené technologii. Díky použití RenderWare zbude tvůrcům více času na vybalancování hratelnosti a prošpikování celé hry dalšími neotřelými prvky. Konzolové (PS2, GC, Xbox) i PC verze The Movies by měly vyjít příští rok - věříme, že další zajímavé informace nám přinese letoší Expo.
27. 4. 2003 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Konzolové verze budovatelské strategie The Movies, ve které si zkusíte roli šéfíka jednoho ze začínajících hollywoodských studií, poběží překvapivě, ale nikoliv nepochopitelně na známém engine RenderWare od Criterion Software.
zdroj: GameSpot