The Movies poběží na RenderWare
zdroj: tisková zpráva

The Movies poběží na RenderWare

27. 4. 2003 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Konzolové verze budovatelské strategie The Movies, ve které si zkusíte roli šéfíka jednoho ze začínajících hollywoodských studií, poběží překvapivě, ale nikoliv nepochopitelně na známém engine RenderWare od Criterion Software.

The Movies zdroj: tisková zpráva Nový titul od Lionhead Studios se tak zařadí k videohrám jako například Grand Theft Auto: Vice City, Pro Evolution Soccer 2, Mortal Kombat: Deadly Alliance nebo přímo k criterionskému Burnout 2: Point of Impact.

Výhody licencování známého a výkonného engine si zde jistě nemusíme dlouze vysvětlovat. Překážka, kterou je pro většinu studií poměrně vysoká částka za pořízení, se v případě Lionheadu může zdát směšná, jen Black&White vydělala firmě i Peteru Molyneuxovi miliony. Volba na RenderWare také nepadla náhodou, vývojáři pro konverzi z PC verze potřebují více času a aby se vše stihlo, nezbylo nic jiného, než sáhnout po nějaké hotové a na konzolích již osvědčené technologii. Díky použití RenderWare zbude tvůrcům více času na vybalancování hratelnosti a prošpikování celé hry dalšími neotřelými prvky. Konzolové (PS2, GC, Xbox) i PC verze The Movies by měly vyjít příští rok - věříme, že další zajímavé informace nám přinese letoší Expo.

zdroj: GameSpot

kate

Nejnovější články