Titanfall 2 nabídne plnohodnotnou kampaň se zápletkou ve stylu Americké revoluce
zdroj: tisková zpráva

Titanfall 2 nabídne plnohodnotnou kampaň se zápletkou ve stylu Americké revoluce

8. 2. 2016 12:21 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Příběh a Titanfall jsou dvě věci, které se ve hře potkaly, ale rozhodně si moc neporozuměly. Jak vyplývá z rozhovoru se scenáristou Jesse Sternem, v Titanfallu 2 by mělo být vše jinak. Především proto, že hra bude mít singleplayerovou kampaň, hodilo by se dodat plnohodnotnou, protože ta u prvního Titanfallu byla spíše řetězcem multiplayerových misí s vyprávěním přes vysílačku. Nefungujícím vyprávěním.

„Jednou ze slabin prvního dílu byl fakt, že jsme neměli mechanismy, jak vyprávět kde jste, co tu děláte a co je kolem vás,“ vysvětluje Stern a má pravdu. Nápad vyprávět příběh během tak dynamické a adrenalinové akce s multiplayerem, jakou je Titanfall, byl špatný a díky tomu nikdo pořádně nevěděl o co v něm jde.

Důvodem ale byl fakt, že Respawn měli napjatý rozpočet a prostě nezbyly peníze, aby ve své prvotině vytvořili k základnímu multiplayeru i kampaň. Respawn si jsou vědomi, že tohle byla zásadní chyba a kampaň dvojky by všechny nedostatky ve vyprávění jedničky měla vynahradit.

Zápletka se bude motat kolem kolonií, jejich nezávislosti a Stern jej připodobňuje k reálným konfliktům jako je Americká revoluce. „Snažíme se vytvořit vizi globální koloniální války, která převypráví události Americké revoluce a Americké občanské války. Naše představa je, že další generace imigrantů se přesouvá na okraj obyvatelné planety. Spíše než klasický sci-fi přístup se na to, jak by vypadaly lodě a nástroje, díváme z praktického hlediska. Jak by vypadaly stroje vytvořené pro těžbu, výstavbu, demolici, obdělávání půdy. A pak řešíme, jak by vypadaly, kdyby z nich někdo udělal stroje určené k boji.“

Hra by díky tomu měla mít více styl války s limitovanými možnostmi, než jako space opera plná špičkové techniky, která je dostupná i kolonistům na okraji obydleného vesmíru. Trochu mi tento přístup připomíná stylizaci série Red Faction, která pracovala s myšlenkou pracovních nástrojů přetvořených do zbraní. Tady ale mluvíme o obřích robotech, masivních těžebních systémech apod.

Kdy hra vyjde zatím není jasné, ale rámcově se počítá s koncem roku respektive začátkem příštího. Stern konstatuje, že momentálně je hra ve vývoji rok a „většinou tyhle věci zaberou dva roky.“ Naznačil také, že co on, z pozice scenáristy ví, hra vyjde na všechny platformy, takže nevynechá PlayStation jako první díl.

Nejnovější články