Obě nové mapy jsou speciálně navržené pro Live Fire tak, aby uspěli především hráči, kteří si svůj postup naplánovali. Můžete samozřejmě jen reagovat na to co se děje, ale excelovat by měli ti, kteří ví, co dělají. Ti, kteří dokáží nepřítele obejít, zaútočit ze stran a ví, že nejde jen o zabití, ale hlavně o vlajku.
I proto vývojáři Live Fire navrhli tak, aby mohlo být vítězství vždy na dosah. I v případě, kdy jste zůstali na bojišti sami a stojíte proti čtyřem nepřátelským Pilotům. V takovém případě se nemusíte pokoušet jít proti přesile – stačí najít, zabrat a udržet vlajku.
zdroj: Archiv
Krátce po vydání Live Fire vyjde další update přidávající nové Prime Titány, kosmetické drobnosti a samozřejmě také opravy bugů, úpravy balancu, rozšíření online prvků apod. Chystá se také nová zbraň, další animace pro popravu pilotů a mimochodem také jeden návrat z prvního dílu: mapa Colony. Její novou a hezčí verzi chtějí vývojáři do hry přidat v průběhu března.
Live Fire, stejně jako Colony a všechny další obsahové přídavky, budou ve hře dostupné zdarma. Tvůrci z Respawn Entertainment už loni prohlásili, že placené DLC s mapami, nebo tradiční season pass u Titanfall 2 čekat nemáme, a tak se nebude komunita hry nijak tříštit. Na blogu hry jsme se mimo jiné dozvěděli také velmi pozitivní zprávu – Titanfall 2 roste.
Hra vkročila na trh v říjnu minulého roku levou nohou, kdy šla proti silné žánrové konkurenci, nemluvě o dříve vydaných a stále aktualizovaných akcích. Druhý Titanfall to neměl lehké, ale podle vývojářů hra pořád roste, den ode dne ji hraje více a víc hráčů a nevypadá to, že by měl růst ustat.
Nejčastěji se prý hraje Attrition, následovaný novým módem Bounty Hunt a pozici třetího nejhranějšího módu drží Amped Hardpoint. Titanfall 2 je mimochodem také podle redakce Games.cz také jednou z nejlepších stříleček minulého roku, jak se můžete dočíst v článku Best of 2016: Nejlepší střílečka.