Třetí RIDE v listopadu chystá (r)evoluci motorkářské série
zdroj: tisková zpráva

Třetí RIDE v listopadu chystá (r)evoluci motorkářské série

17. 5. 2018 13:58 | Preview | autor: Patrik Hajda |

Italské studio Milestone se po roční pauze vrací s třetím dílem motorkářské série RIDE. Ta stojí po boku rovněž jejich série Moto GP a dává si za cíl stát se bikovým ekvivalentem Gran Turisma/Forzy. V minulosti se tomu sice blížila, ale nedařilo se jí udělat poslední krok. RIDE 3 ovšem slibuje tolik změn, že snad konečně nechá ostatní motocyklové simulace daleko za zády.

První RIDE sice vnesla poměrně svěží vítr do ne moc populárního žánru, ale to na hezkou známku bohužel nestačilo. Zato RIDE 2 si už trochu polepšila, dokonce se zapsala do Guinnessovy knihy rekordů jako videohra s největším počtem licencovaných motorek, ale stále nešlo o žádnou pecku. RIDE 3 bude zase o tom samém, netřeba si v tomto ohledu dělat nějaké iluze. Ale bude toho víc. Mnohem víc.

Asi nejdůležitější změnou oproti oběma předchůdcům je přechod na nový engine. Milestone se rozhodlo sáhnout po v současné chvíli asi nejmocnějším Unreal Enginu 4, takže se připravte na opravdu krásné stroje v pěkném prostředí s dech beroucím nasvícením. A vůbec poprvé v sérii vás nečekají pouze slunečné dny, ale i temné noci.

zdroj: Archiv

RIDE 3 hodlá jít mnohem dál ve smyslu uvěřitelnosti, možnosti úprav motorek i nabídky obsahu. Seznam tratí se rozrostl o 12 na celkových 30, mezi nimiž naleznete okruhy z GP a Supermoto, městské a meziměstské okruhy, trasy z A do B po běžných silnicích, a pro milovníky nejvyšší rychlosti jsou připravené i dragy. Všechny tratě byly znovu naskenované pomocí dronů, čímž se dosáhlo ještě větší realističnosti.

V den vydání se počítá s víc jak 230 stroji (formulace naznačuje dodatečná DLC) rozdělenými do sedmi kategorií, z nichž každá vypráví vlastní příběh v režimu kariéry. Kariéra obecně doznala velkých změn, zaměří se i na jednotlivé výrobce motorek a historii tratí. Pod vývojářský skalpel se dostala i umělá inteligence, simulace fyziky a kolize, vše v zájmu zvýšení uvěřitelnosti.

A to pořád není vše. Ještě jsme se nepodívali na tuning. Z hlediska mechanického, tedy zlepšení jízdních vlastností, se připravte na 500 upravitelných částí od motoru, přes brzdy a tlumiče, až po převodovku a kola. Opomenuta není ani vizuální stránka motorky, kterou si vymazlíte k obrazu svému v novém editoru polepů.

Uf. RIDE 3 toho slibuje opravdu hodně, a pokud se to tvůrcům podaří splácat dohromady, mohlo by jít o první díl série, který se vymaní z mdlého, lehkého nadprůměru. Na rozdíl od druhého dílu, který vyšel pouhý rok po prvním, by se tady mohla delší pauza adekvátně projevit. Snad k lepšímu. RIDE 3 vyjde koncem motorkářské sezóny 8. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Nejnovější články