Trojice videí představuje nové jednotky ze StarCraft II: Legacy of the Void
zdroj: tisková zpráva

Trojice videí představuje nové jednotky ze StarCraft II: Legacy of the Void

8. 11. 2014 19:22 | Preview | autor: Adam Homola |

Ve včerejší tiskové zprávě o StarCraft II: Legacy of the Void nabídl Blizzard ochutnávku nových jednotek, které hodně zamávají se stávajícími strategiemi v multiplayeru. Dokazují to nová videa, která se věnují všem třem rasám a jejich přírůstkům i úpravám stávajícím jednotek. Žádná z prezentovaných jednotek ale není samozřejmě finální. Blizzard v minulosti už několikrát ukázal, že se vůbec nebojí ze hry odstranit "hotovou" jednotku když zjistí, že v praxi nefunguje.

Začněme u terranů. První novou jednotkou je přerostlé SCV s názvem Herc. Herc je z barracksů a jeho hlavním tahákem je vystřelovací lanko, kterým se může přitáhnout k nepřátelské jednotce. Doba, za kterou se může Herc dostat například k Siege Tankům, se krátí z několika vteřin na mrknutí oka. Herc navíc dává Banelingy na jeden výstřel a způsobuje přitom ještě splash damage. Bohužel ale neumí útočit na vzduch.

zdroj: Vlastní

Druhým přírůstkem je Cyclone pro terrany. Umí soustředit palbu na jednu jednotku a zvládá to i za jízdy - máloco vám tedy uteče, nebo naopak můžete při útěku rozdat alespoň pár ran. Ze starých jednotek které prošly menší úpravou, jmenujme Siege Tank, který bude možné zvedat a přenášet i v Siege módu. Thor se zase může sám opravovat, Banshee získají rychlostní bonus a Battlecruiser se umí teleportovat kamkoliv na mapě, aniž by musel mít na dané místo dohled (!).

U zergů bude nyní užitečnější Roach: půjde ho morfovat na Ravagera. Ravager dokáže označit cíl a následně ho zasáhnout velkým poškozením. Jde s ním navíc ničit i protosské Force Fieldy. Druhým nováčkem do party je starý známý Lurker z Brood War. V Legacy of the Void se bude Lurker chovat úplně stejně a ano, i tady ho půjde utancovat pomocí několika mariňáků.

zdroj: Vlastní

Stávající Corruptor získá starou schopnost Void Raye: čím déle s ním budete střílet, tím větší poškození Corruptor udělá. Infestor získá buff pro přátelské jednotky, Nydus Worm zase bude při svém vynoření nesmrtelný a půjde ho zničit až bude vidět celý. Velkých změn doznal Swarm Host, u nějž už půjde vyhazovat Locusty i za pohybu, a po upgradu půjdou Locusti vylepšit na vzdušnou verzi s křidýlky.

A konečně přišli na řadu protossové, kolem kterých se točí singleplayerová kampaň datadisku. Dostanou do vínku Disruptora, kterého ocení spíše zkušenější hráči, protože bez pořádného mikrování se neobejdou. Disruptor se dokáže přeměnit v zranitelnou kouli energie, která za pár vteřin vybuchne a způsobí velký splash damage. Správné mikro bude nezbytné, jinak se s ním k cíli ani nedostanete.

zdroj: Vlastní

Ze starých jednotek dostane Warp Prism možnost sbírat jednotky i na menší vzdálenost, Immortal přijde s novými štíty proti Hydrám, Oracle spojí Revelation a Envsion do jednoho skillu a dostane velice zajímavou věcičku jménem Stasis Ward. Jedná se v podstatě o jakousi "minu" která po aktivaci zmrazí na poměrně dlouhou dobu nepřátelskou armádu. Ta se pak nemůže hýbat, používat schopnosti a nemůže být poškozená. Šikovným rozmístěním Stasis Ward tak lze získat fůru času na přípravu nebo přesun vlastní armády...

Tempest bude útočit jen na zem a získá jeden velmi silný DOT (damage-over-time) skill, zatímco Carrier bude moci vyslat své Interceptory na jinou část mapy, aniž by u nich musel být fyzicky přítomen, jako dřív.

Celkově Blizzad chystá obrovské změny, které mají zjevně do finální podoby ještě daleko. Víc totiž naznačí beta, respektive ohlas hráčů na ni, podle kterého bude Blizzard balancovat, upravovat a možná i mazat jednotky.

Nejnovější články