Již na začátku roku jsme vás informovali o postoji vydavatelství Nexon k LawBreakers. Důvodem neúspěchu podle nich byl obrovský úspěch jiných v té době vydaných online her v čele s PlayerUnknown’s Battlegrounds. V Boss Key zjevně neznají úsloví: „Nevstupuj dvakrát do stejné řeky.“ Jak jinak si vysvětlit snahu napodobit úspěch ostatních? LawBreakers chtěla být jako Overwatch, Radical Heights chce být jako PUBG a Fortnite…
Nevím, jestli na to jdou tvůrci správně i co se dalších stránek týče. Chápu, že teď asi minimalizují náklady, ale vytasit se s early accessem, který sami nazývají extrémním? Hra je po pěti měsících vývoje zjevně ve stavu, kdy se ukazuje investorům, ale ne široké veřejnosti. Nebýt minulosti studia, ani bychom o Radical Heights nezavadili. A kdyby ano, trailer níže by nás dokonale odradil.
zdroj: Archiv
I když přihlédnu k rozpracovanosti hry a připustím, že je v aktuální fázi plná bugů, nedodělků a že jí pravděpodobně chybí půlka obsahu, pořád to na mě působí jako marné volání o pomoc. Hra se snaží být strašně cool, ale pravdou je, že si sama ze sebe nedělá legraci, ale zesměšňuje se.
Ještě štěstí, že bude free-to-play. Pokud se jí podaří natáhnout spoustu zájemců, kteří budou navíc ochotni utrácet za různé doplňky, budu jedině rád. Boss Key s LawBreakers ukázali, že hry umí (kvalita hry tu nešla ruku v ruce s komerčním úspěchem). V tomto případě se využití jejich schopností trochu obávám, ale zisky by mohly putovat do dalšího projektu, který by třeba nechtěl jen kopírovat další fenomén, ale chtěl se i něčím odlišit a zaujmout.
Radical Heights má dle mého názoru šanci zaujmou obecenstvo na YouTube a Twitch. Je šílená na pohled a dovoluje různé psí kusy na BMXku či trampolíně. Mne ale důvěrou nenaplňuje a celkem nepřekvapivě o ni přišlo i v případě vydavatele, protože ten zatím u projektu není. Zůstává otázka, čím chce hra odlákat miliony hráčů od PUBG a Fortnite. Pokud jste alespoň trošku zvědaví, early access startuje zítra.