Konkrétně jde o ukázku technologií, z nichž budou těžit především majitelé grafických karet se značkou Nvidia. Ghost Recon Wildlands podporuje například HBAO+, což v praxi znamená detailnější a obecně hezčí stíny kolem objektů a po krajině. Díky střídání dne a noci si užijete stínů až až, stejně jako paprsků vycházejícího či zapadajícího slunce.
O jejich realistické ztvárnění se zase postará technologie pro volumetrické světlo a paprsky. Lesů a vůbec vegetace je ve hře hodně, tudíž se příslušným efektům na odpovídajícím hardwaru jen tak nevyhnete. Stejně tak tráva, která by se měla díky technologii Turf Effect víceméně realisticky ohýbat a reagovat tak na váš pohyb.
zdroj: tisková zpráva
Hru si budete moct také bohatě upravit, a to nejen co do grafického nastavení či ovládání, ale také co do framerate. Ve hře nebude žádný automaticky nastavený limit na framerate, jak oznámil Ubisoft na svém blogu. Budete si ho moct nastavit, ale klidně jej lze mít odemčený a zkusit, kam až je vaše PC schopné Wildlands dostat.
Hned při vydání se počítá také s podporou více monitorů, nebo třeba možností upravovat si uživatelské rozhraní. O podpoře hry po vydání a plánovaném dodatečném obsahu ve formě season passu jsme psali tady. Ve světě se už začínají objevovat první recenze a alespoň podle nich to vypadá, že Ubisoft tentokrát vedle nešlápl.
Níže se ještě můžete podívat na několik obrázků z PC verze hry: