Ubisoft se zase vlichocuje fanouškům, tentokrát Samem Fisherem v Breakpointu
zdroj: Ubisoft

Ubisoft se zase vlichocuje fanouškům, tentokrát Samem Fisherem v Breakpointu

20. 3. 2020 16:20 | Komentář | autor: Adam Homola |

Ubisoft pokračuje v.… čem vlastně? Dráždění hada bosou nohou, nebo jen v zbytečném pochlebování fanouškům? Popravdě je mi to už docela jedno a nad nejnovějším teaserem jen krčím rameny. Do napůl rozbitého a brzy snad z podstatné části opraveného Ghost Recon Breakpoint totiž přibude Sam Fisher. Ano, už zase. Před pár lety si chudák Sam odkroutil jednu misi v Bolívii a teď se přesouvá do Auroy.

Vývojáři nás na novou misi s názvem Deep State lákají kratičkým teaser videem, ve kterém se nedozvíme vlastně vůbec nic. Ano, k mikrofonu opět usedl Michael Ironside, ale jinak jde jen o přehlídku boření čtvrté zdi, kdy dabér Sama Fishera nepromlouvá ani tak ke svému kontaktu, jako k hráčům.

Shazování vlastní hry, nebo umění dělat si ze sebe srandu?

zdroj: Ubisoft

Ve videu tak tvůrci ústy Fishera přiznávají, že Breakpoint je „shit show“ a že o systém zbraní rozdělených na různé úrovně už „bylo postaráno“. Fisher se zmíní také o Terminátorovi. Místo lákání na nový obsah tak vývojáři mluví přímo k fanouškům a rekapitulují nedávné dění kolem Breakpointu. Nabízí se otázka, jestli je takové pochlebování příznivcům vůbec potřeba a na koho teaser vlastně cílí.

Ghost Recon Breakpoint v tuhle chvíli nepotřebuje fan service a rádoby vtipné hlášky slavného dabéra postavy, jejíž hru si fanoušci přejí už roky. Ubisoft na novém Splinter Cellu možná dělá, možná nedělá, kdo ví. Pomrknutí ve Wildlands beru jako příjemné zpestření, nicméně nad tím stejným v Breakpointu už jen krčím rameny. Opakovaný vtip není vtipem, drahý Ubisofte.

Jak bude vlastně mise Deep State vypadat, v tuhle chvíli ještě nevíme. Snad se tvůrci poučili z Wildlands a připraví něco trochu zajímavějšího. V předchůdci Breakpointu šlo totiž jen o víceméně standardní a zaměnitelnou misi. Jednu z mnoha, jen s tím rozdílem, že místo náhodného NPC č. 167 jste se motali kolem Sama Fishera a Ironside řekl pár hlášek. Proč ne, ale čistě z herního pohledu o nic výjimečného nešlo.

Čert vem Fishera, hlavně že bude update

zdroj: Ubisoft

Nad misí Deep State bych tak spíše mávnul rukou nebo pokrčil rameny nebo udělal jiné apatické gesto. Nad čím ale mávat nechci a vlastně se na to i docela těším, je očekávaný Immersive update. V něm totiž vývojáři opraví první várku těch největších designových problémů Breakpointu v čele s úrovněmi zbraní, příliš nízkou obtížností a přidají důraz na survival.

Hra se tak s novým updatem přiblíží ke své původní vizi, byť jedinci jako já neměli problém se v ní slušně zabavit i hned po vydání. A 24. března, kdy Immersive update vyjde, to bude ještě lepší. Tím to navíc samozřejmě nekončí, Ubisoft hodlá na Breakpointu i nadále pracovat a posouvat hru směrem, který si žádají fanoušci. Velké a časté změny prodělával také Ghost Recon Wildlands, který tvůrci za ty roky vytáhli neskutečně nahoru. Ostatně jako téměř každou velkou hru Ubisoftu, u které to dává smysl.

Jakkoliv je mně osobně blížící se mise Deep State vcelku ukradená, na Immersive update se těším. V kontextu všeho ostatního, co Ubisoft pro Breakpointem dělá, se můžeme nad zbytečným fan servicem teaseru jen ušklíbnout a doufat, že mise samotná bude, na rozdíl od teaseru, alespoň trochu důstojná.

Nejnovější články