V Beyond Good & Evil 2 si můžete svého hrdinu stvořit klidně ze žraloka či tygra
zdroj: tisková zpráva

V Beyond Good & Evil 2 si můžete svého hrdinu stvořit klidně ze žraloka či tygra

28. 6. 2017 14:48 | Preview | autor: Adam Homola |

Jednou ze silných stránek Beyond Good & Evil byly a i z pohledu dnešního hráče stále jsou unikátní postavy. V tom by možná až příliš ambiciózní dvojka polevit neměla a je sympatické, že se vývojáři snaží naplnit obří vesmír o zatím neznámém počtu planet unikátními a trhlými charaktery. Pestrá směska exotů nebyla v traileru jen na parádu, celý ansámbl má být „srdcem i duší“ celé hry. Každá z postav bude mít také vlastní minulost, motivace i názory.

Ty se ne vždy budou shodovat s vašimi činy, tudíž vás může čerstvý parťák klidně opustit. Vedoucí příběhového obsahu Gabrielle Shrager v rozhovoru pro UbiBlog naznačila, že k novým členům posádky se můžete dostat klidně úplně náhodou.

Během svého putování vesmírem můžete narazit na tanker a jen tak z plezíru se rozhodnete, že ho nenecháte být. Po krátkém útoku zjistíte, že tanker nebyl plný drahých surovin, ale otroků – Hybridů. Po jejich osvobození se k vám může jeden z nich přidat a třeba to bude někdo jako opičák Knox, nebo jiný, podobně trhlý Hybrid.

zdroj: Sony Pictures

Za Hybrida můžete hrát mimochodem i vy. Právě Knoxe jsme už viděli v nedávné ukázce hry/enginu, ale Shrager všechny hráče ujišťuje, že hrát můžete prakticky za kohokoliv, od jednoho z Hybridů až po chlupatého liliputa. Jak moc komplexní bude nástroj na tvorbu postavy zatím nevíme, ale třeba si budeme moct vytvořit i černovlásku se zelenýma očima, obléct ji do bílého trička, zelených kalhot a bundy a pojmenovat si ji Jade…

Díky tvorbě postav se ale mnohým jistě splní přání hrát za prase, žraloka, opici, tygra, nebo některé z jiných, geneticky upravených zvířat. A i kdybyste si vytvořili zcela tuctového videoherního hrdinu: bělocha s tmavými vlasy a strništěm, vaše posádka už tak obyčejná nebude.

Navíc bude záležet i na jejích statistikách, tudíž se svým způsobem bude ve hře chovat jako vybavení. Už do nedávno představené malé lodi si budete moct dát nějaké členy posádky, nemluvě pak o obří, několikasetmetrové lodi. Každý člen posádky bude mít přitom vliv na statistky lodi.

Teoreticky tak můžete šmejdit po celé galaxii, všech možných koutech různých planet a hledat členy posádky nejen podle jejich vzhledu a osobnosti, ale také podle jejich vlivu na statistiky vaší lodi. Vedle posádky budou mít na statistiky a funkce lodi vliv i různá výbava či zbraně, které si můžete pořídit.

Než se ale dostanete k velké lodi a velké posádce, budete brázdit ulice města na něčem podstatně menším. Jedním z prvních dopravních prostředků může být právě motorka, kterou jste viděli v traileru a je i na jednom z artworků. Ta je určena pro jednu až dvě postavy, vznáší se a můžete s ní poletovat po ulicích města. Můžete ale klidně začít ještě s něčím pomalejším a k motorce se propracovat až časem. Ostatně linearita asi nebude v Beyond Good & Evil 2 tím největším herním prvkem.

zdroj: Archiv

Jestliže vás vývoj Beyond Good & Evil 2 zajímá, měli byste se zapsat do Space Monkey Program - specificky pojmenovaného newsletteru, skrze který vám bude Ancel a jeho tým pravidelně zásobovat emailovou schránku novými informacemi a občas i videi. Do programu se můžete přihlásit na oficiálním webu hry.

Nejnovější články