V takovém Prašném distriktu vás například překvapí náhodně přicházející bouře, která způsobí, že nepřátelé pořádně neuvidí. To stejné ovšem platí i pro vás. A ve všem tom zmatku si zároveň musíte vybrat, který ze dvou možných cílů zastihne vaše čepel. Nebo snad nezabijete nikoho a pokusíte se situaci vyřešit jinak? Nezáleží na tom, zda budete hrát za císařovnu Emily nebo bodyguarda Corva, tahle rozhodnutí budou obtížná tak jako tak.
V trailerech už jste mohli vidět Hodinové sídlo, další ukázku inventivního přístupu autorů k tvorbě úrovní. Tam budete nahánět geniálního vynálezce, jehož palác se může kompletně změnit pouhým zataháním za páku a v mžiku transformovat prázdný prostor v chodbu či ložnici v obývák. Můžete tak nejen otevírat nové průchody, ale taky třeba uzavírat nepřátele do místností, ze kterých není úniku.
Asi ještě šílenější chyták nabízí jiná mise, v níž budete podle libosti cestovat v čase mezi dvěma odlišnými verzemi skutečnosti. V jedné z nich procházíte ohořelou ruinou, v té druhé se v domě odehrává slavnost se spoustou hostů a zábavy. V minulosti mohou existovat cesty, které o pár let později zatarasily zuhelnatělé trámy, ovšem jinde zase třeba shořela zeď blokující další postup. Potenciál pro nečekané zvraty plánů a improvizované vraždění tady určitě je.
Další podrobnosti o úrovních a postavách v Dishonored 2 včetně implikací volby mezi Corvem a Emily najdete ve videu, kde se o celé problematice vybavují důležití vývojáři ze studia Arkane.
zdroj: Archiv