Zul’jin se svými dvěma sekerami ohání i ve schopnostech. Tou první je Grievous Throw: obyčejný vrh sekery před sebe se zasažením dvou nepřátel. Vtip je v tom, že oba zasažení nepřátelé zůstanou na několik vteřin označení, což znamená, že od vašich tří nadcházejících (obyčejných) útoků schytají o polovinu větší poškození.
Druhá schopnost Twin Cleave se zase hodí na dorážení nepřátel, protože všechny zasažené nebožáky zpomalí o 15 % na dvě vteřiny. To není mnoho, ale někdy stačí i málo. Díky schopnosti Regeneration si může Zul’jin během čtyř vteřin vyléčit 25 % života. Schopnost ale není jednorázová a je potřeba ji kouzlit po celou dobu. Jakýkoliv váš pohyb nebo poškození efekt kouzla přeruší.
Trefně pojmenovaná první ultimátka Taz’dingo! vám zajistí po dobu čtyř vteřin nesmrtelnost. V praxi to znamená, že vám mohou nepřátelé srazit životy maximálně na 1 bod, ale zabít vás nemohou. Druhou ultimátkou je Guillotine, kdy vyhodíte do vzduchu sekyru, která dopadne na cílovou oblast, a udělá tam pěknou paseku. A navíc, čím méně života Zul’jin má, tím větší paseku sekyra udělá.
Na podobném principu funguje i Hero Trait s názvem Berserk, který má dva stavy - aktivní a pasivní. Po aktivaci Berserku se vám zvýší poškození o 25 %, ale každý útok zase na oplátku sežere 2 % z vašeho maximálního života. V pasivní režimu Berserk zrychluje Zul’jinův útok o jedno procento za každé chybějící procento jeho života. Čím méně života máte, tím rychleji útočíte.
Zul’jin tak v základu nevypadá, alespoň na první pohled, nijak zvlášť složitě. Průměrné hráče od těch dobrých bude ale jistě rozdělovat práce s jeho životy. Ideálně byste měli zřejmě pořád balancovat někde pod polovinou života tak, aby vás nikdo nezabil na jednu ránu, ale abyste mohli vytěžit ze svých schopností maximum.
zdroj: tisková zpráva
Vedle Zul’jina ukázali vývojáři z Blizzardu také nové skiny pro Chromie a Kharazima a nového mounta Amani War Bear. Za připomenutí stojí také nedávné přepracování staré známé mapy Hounted Mines a neustále probíhající akce Winter Veil. A samozřejmě nedávno přidaný Ragnaros.
Heroes of the Storm zkrátka pořád žije velmi aktivním životem. Tvůrci navíc plánují na rok 2017 spoustu změn a s přílivem nového obsahu jen tak neskončí.