Válka klanů v Highland Warriors
zdroj: tisková zpráva

Válka klanů v Highland Warriors

23. 3. 2002 16:22 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Ve středu jste měli poprvé možnost shlédnout nově založenou galerii k připravovanému titulu Highland Warriors.

Pokud jste se k tomu ještě nedostali, můžete si posloužit také dnes a ochuzeni nebudete ani o první informace o této vznikající gamesce.

Highland Warriors je nová 3D real-time strategie, jejíž vydání se očekává v průběhu letošního podzimu. Tento titul hráče postaví přímo do centra sporů mezi Skotskými klany a Anglií, v průběhu od 843 n.l. do bitev pod vedením Williama Walace ve 14. století. Vybrat si budete moci jeden ze čtyř národů (Highlanders, English, Mystique a Merchants), přičemž budete během zhruba 30 single-player misí válčit s těmi ostatními. Tvůrce hry - Data Beker, má v tomto případě v úmyslu dát svým příznivcům možnost prožít divoké války klanů ve více než 100 impozantních bitvách. Kromě toho budete mít k dispozici editor map a jednotek, s nímž si můžete vytvořit multiplayer misí, kolik zvládnete. Ty pak můžete vesele pařit až s osmi přáteli po LAN nebo Internetu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další nové obrázky

Jako v jiných RTS, i zde budou mít jednotky svá jedinečná poslání a schopnosti. Také nebude chybět volba tyto jednotky upgradovat na další stupně v závislosti na jejich aktivitě. Každý klan bude disponovat několika odlišnými postavami s vědomostmi, možnostmi a silou odpovídající jejich mocenskému základu, který je dán obchodními styky, diplomacií i válečnými projevy. To vše naznačuje, že Highland Warriors bude obsahovat také určitý hospodářský systém s mistry svého řemesla a pěti typy zdrojů.

Highland Warriors je postaven na 3D enginu s názvem "Atlas", který byl vyvinut speciálně pro tuto hru. Sílu enginu slušně demonstrují obrázky v naší galerii. Zatěžovat technickými parametry Vás nebudu, nicméně si buďte jisti, že vše bude propracováno do detailů, včetně listí padajícího ze stromů a poletujícího ve větru, popř. budovy, které před Vámi neskryjí jediný hřebíček. Velikou práci si tvůrci dají také s realistickým zpracováním animací. Budete tak moci sledovat věrné stínování objektů v průběhu dne, také stíny pohybujících se postav nebudou zanedbány a krajina sama bude prý také jako živá.

Pro ty z Vás, kteří by snad měli neustále nějaké potíže se standardním interface, bude připravena volba přizpůsobit ovládání vlastním požadavkům. Oficiální stránky hry zatím nejsou v provozu, ale spušteny by měly být od dubna.
zdroj: PR Obrázek zdroj: tisková zpráva

korgull

Nejnovější články