Vděčná pomoc v Tom Clancy's H.A.W.X.
zdroj: tisková zpráva

Vděčná pomoc v Tom Clancy's H.A.W.X.

27. 5. 2008 9:09 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Je libo arkádovou akci s autopilotem nebo realistický sim s manuálním manévrováním? DRUHÁ ČÁST PREVIEW

Zvětšit zdroj: tisková zpráva V kokpitu letecké akce Tom Clancy's H.A.W.X. budete mít na výběr z dvojice standardních nastavení - zapnuté asistence či manuálního řízení. První z možností ocení nejspíš především nováčci, protože značně usnadní provoz stroje a de facto zredukuje jeho ovládání na mačkání šipek a střílení (ne nadarmo prý někteří zaměstanci hře v tomto módu přezdívají "first-person simulator"). Díky zabudovanému systému ERS vás letadlo samo upozorní, pokud na vás protivník zacílí řízenou střelu, a dokonce pomůže i s úhybnými manévry. Podobně v rámci asistence počítač znemožní, aby vám nepřítel zablokoval systémy či vás úplně sestřelil. V tomto ohledu se tedy hra bude podobat spíš arkádové akci..

Jenže pak asistenci vypnete a rázem si budete připadat jako v opravdovém simulátoru. Řízeným střelám se budete muset vyhnout sami pomocí úhybných manévrů, vedle nichž budete moci manuálním řízením dosáhnout známých manévru (Cobra nebo Kulbit), otoček o 180 stupňů a dalších. Kromě toho si vedle tradiční kokpitové kamery budete moci vybrat lepší záběr, vhodný práv pro nouzové manévrování, zatímco při zapnuté asistenci nejspíš oceníte third-person kameru za ocasem letadla.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ať už v sólo kampani nebo multiplayeru, veškeré vaše snažení bude hra převádět do zkušenostních bodíků, na nichž se odrazí i počet sestřelených letounů a úspěšně splněných misí. Dle dosaženého skóre pak bude určeno, co si do letounu smíte přikoupit, stejně jako se zkušeným pilotům zpřístupní některé bonusové schopnosti.

Silnou stránkou slibuje být i grafika, která ohromí nejspíš už jen použitím skutečných satelitních dat na mapách o velikosti az 120x120km. Z efektů tu nebude chybět oblíbené HDR, ambient occlusion, vlastní technologie pro několikavrstevné renderování mraků i vody atd. To vše minimálně v konzolové verzi poběží při šedesáti snímcích za sekundu se zapnutým čtyřnásobným vyhlazováním. Taky už se těšíte?

Tom Clancy's H.A.W.X. vyjde koncem roku pro PC, X360 a PS3 - více v předešlém zpravodajství.
zdroj: Game Informer, TeamXbox

levis

Nejnovější články