Ve fantasy RPG Witanlore: Dreamtime je hlavním hrdinou humanoidní medvěd
zdroj: tisková zpráva

Ve fantasy RPG Witanlore: Dreamtime je hlavním hrdinou humanoidní medvěd

8. 2. 2017 16:35 | Preview | autor: Adam Homola |

V RPG Witanlore: Dreamtime vás čeká celkem standardní zápletka o mladém hrdinovi, jehož výprava se změní v důležité poslání, jen s tím rozdílem, že budete hrát za mladého humanoidního medvěda. Na druhou stranu takový The Elder Scrolls k tomu nemá se svými Khajiity daleko, ale tím nechci vytvářet nějaká srovnání mezi malým titulem a obří ságou. Hra sice běží na Unreal Engine 4 a na první pohled nevypadá nijak špatně, ale ve výsledku půjde o hodně odlišný zážitek.

Medvědi jsou v tomto případě Ursini, unikátní rasa, která se ještě dělí na několik klanů, které vám při tvorbě postavy poskytnou odlišné bonusy. Navíc hraje důležitou roli i totemické zvíře, které vám může pomoci v boji a to jak třeba bonusy, větším množstvím kořisti a nebo se přímo zhmotní po vašem chlupatém boku.

Witanlore se sice akci nevyhýbá, ale vývojáři kladou důraz na příběh a adventurní části hry, byť jde primárně o RPG. Příběh a jeho vyústění tak budete ovlivňovat nejen bojem, ale také rozhodnutími, která uděláte během nelineárních dialogů. 

zdroj: Archiv

Kromě nich se dočkáte i dalších prvků, které byste u RPG čekali: široké možnosti úpravy postavy, vedlejší úkoly, celkově propracované příběhové pozadí, možnost naverbovat společníky a spojence apod.

Tvůrci také slibují, že výpravy do dungeonů nespočívají jen ve snaze získat novou kořist, ale budou mít smysl a odpovídající odměny. Witanlore: Dreamtime je momentálně dostupná v programu předběžného přístupu na Steamu za 7 eur, což není cena finální verze hry. V rozpracované stavu má být Witanlore zhruba šest až osm měsíců s tím, že po vydání hry se cena zvýší.

Vývojáři mají už teď v plánu doladění a vyladění herních systémů a prvků, přičemž ještě víc jich do hry plánují přidat. Chystá se například podpora modů, systém pro plížení a prozkoumávání, více typů zbraní i brnění, rozšíření soubojů, systém totemů apod. 

Nejnovější články