Nejde přitom jen o vizuální přídavek, ale tvůrci na změně denní doby vystavěli také jednu novou mechaniku. Ta nese název Days Survived a počítá vám dny přežití. Za každý další den, kdy z vás není jen povalující se či visící mrtvola, dostanete lepší statistiky a trochu zlaťáků. Čím déle tak přežijete, tím jste silnější.
V programu předběžného přístupu na Steamu je The Black Death už rok, a tak bylo na čase, aby vývojáři ze studia Syrin Studios a Small Impact Games vyrukovali se systémem pro bydlení. Housing ve hře konečně je, ale připravte se na to, že zadarmo to nebude. Různé domy najdete v různých koutech svět a musíte si je koupit. Ani poté to nebude bez práce či spíše bez peněz, protože údržba domu vás bude něco stát. Dům si můžete ale také rozšiřovat, a to jak co do funkcí (sklad), tak do vybavování interiéru (postel).
zdroj: tisková zpráva
Aktuální verze housingu je sice kompletně nová, ale to ještě neznamená, že se na ni nebude sahat. Stejně jako vlastně celá hra, ani housing není hotový a do budoucna se má ještě rozšiřovat. Expanze čeká jistě také souboje, který si v The Long Night prošly také svojí předělávkou, stejně jako sytém pro odemykání nových profesí.
Tvůrci upravili i technickou stránku hry, kdy se přešlo na dedikované servery a také na nejnovější verzi Unreal Enginu. Právě od něj si slibují mnohem lepší stabilitu a vůbec optimalizaci hry jako takové. Z dalších novinek můžeme jmenovat například novou hudbu, či nové, po světě se toulající NPC a procedurálně generované události.
The Long Night toho do hry přidává či upravuje opravdu hodně, ostatně na kompletní a pořádně dlouhý seznam všech změn a úprav se můžete podívat na oficiálním webu hry. Samozřejmostí je pak oprava hromady bugů, ale alespoň podle nepříliš spokojených uživatelů na Steamu mají tvůrci pořád ještě co dohánět.