Vedení bitev ve WWII: Frontline Command
zdroj: tisková zpráva

Vedení bitev ve WWII: Frontline Command

18. 3. 2003 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Druhá světová válka patří bezesporu mezi nejvděčnější herní náměty a ani v žánru strategií není žádným nováčkem, z nedávné doby stačí připomenout třeba hybridní Combat Mission 2, Sudden Strike 2 nebo Frontline Attack: War over Europe.

V současné době chtějí svoji troškou do mlýna přispět i britští Bitmap Brothers, kteří by měli s akční RTS World War II: Frontline Command vyrukovat již během příštích měsíců. Hra se zabývá obdobím ode "dne D" až po finální útok Spojenců na Berlín a nabídne celou řadu historicky odpovídajících misí jako právě Omaha Beach, Operation Market Garden nebo the Battle of the Bulge. Autoři však přiznávají, že se zaměřili spíše na neohrané situace a ne tak známé momenty z válečného průběhu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Historické přesnosti bychom se měli dočkat i u ztvárnění jednotek, kterých bude ve hře za každou stranu asi 23 různých druhů; některé z nich si můžete prohlédnout na screenshotech v naší galerii. Hru si budete moci vyzkoušet ve dvou různých modech, jmenovitě půjde o Recruit a Veteran. Jejich rozdíl však nebude spočívat jen v obtížnosti, tedy počtu nepřátelských jednotek, popřípadě jejich AI. Recruit mode je stylizován více jako arkáda, vaše pěchota získává po každé bitvě zpátky zdraví a má neomezené zásoby munice. Naopak ve Veteran modu se s úbytkem jakýchkoliv zásob počítá a vaše pěchota se také nerehabilituje zrovna snadno. Navíc je přítomen i zásahový systém, vyžadující opravy přímo v průběhu bitev. Oba mody jsou odlišeny i jinak - lineární kampaň v Recruit je rozdělena na 12 částí, ta ve Veteran se skládá z 25ti misí, rozdělených do pěti kategorií.

Přítomna bude též řada sekundárních úkolů, za které bude hráč odměňován pomocí speciálního systému a svou pozornost budete muset věnovat též změnám morálky vašich mužů. Redaktoři EuroGameru herní styl přirovnávají k zajímavému mixu Sudden Strike a Close Combat s prvky Commandos 2 a grafickou vyspělostí C&C Generals (detailní modely, dynamické stínování, efektní exploze atd.). Jak jsme se v souvislosti s hrou už kdysi zmiňovali, nebude zde přítomen vlastně žádný management zdrojů ani žádné stavění základen. Nový vydavatel, společnost KOCH Media, který titul převzal po Codemasters, jej hodlá na pulty evropských obchodů dodat během května.
zdroj: EuroGamer

kate

Nejnovější články