„Těžko bychom s ohledem na nedostatek místa v obchodech pro PC hry ospravedlnili náklady spojené s tradiční distribucí,“ vysvětluje absenci PC verze producent hry Dave Thompson v rozhovoru pro VG247.
V zápětí však fanouškům Nascaru bez konzole část ztracené naděje vrací: „Máme přeci jenom v plánu něco, co by davy nadšených PC závodníků mělo uspokojit,“ a urguje, abychom dění okolo hry bedlivě sledovali, což mu snad splnit můžeme.
Tisková zpráva NASCAR The Game 2011 se hned v několika bodech opírá do připravovaného titulu Gran Turismo 5, kde bude Nascar závodění v určité míře přítomno také. Zejména v modelu poškození, který má být nadmíru detailní, by tvůrci z Eutechnyxu rádi konkurenci od Sony překonali.
Dalšími trumfy nového Nascaru prý budou:
- jízdní charakteristika každého AI jezdce by měla odpovídat skutečné předloze - skutečnému jezdci
- plná licence umožňující použití všech 22 tratí vymodelovaných dle skutečnosti a obecně všech propriet Nascar závodění
- několik multiplayer módů s podporou maximálně pro 16 hráčů
- 43 aut na trati v singleplayer závodě
- maximální příklon k realismu nejenom při závodění a u modelu poškození, ale i ve vylepšování a nastavování vozidel a při vizuální úpravě pekelné mašiny
Sliby tvůrců působí jako vždy velmi pozitivně, nicméně je nutné dodat, že firma Eutechnyx se až na jednu výjimku (Ferrari Challenge) věnovala v posledních letech tvorbě nízkorozpočtových závodních her a je tedy otázkou, jak si při návratu mezi AAA vývojáře povede. Obrázek si budeme moci udělat už za pár dní, až bude do éteru vypuštěn první trailer.