Stojí za zrušením PS3 verze vzpomínkové stealth akce nepřizpůsobitelnost enginu nebo něco jiného?
Vzpomínková third-person akce
Velvet Assassin je ideálním příkladem toho, jak nemá vypadat vývoj počítačové hry. Několik změn názvů, zrušení, znovuobnovení vývoje, milion odsunů, znovuoznámení jako multiplatformní titul a teď pro změnu zase zrušení plánované PS3 verze.
Oficiální vyjádření se nese v tom duchu, že autoři začali coby PC vývojáři a do konzolových portů se vrhli s nadšením, které však rychle opadlo. A přizpůsobení herního enginu Xboxu360 jim zřejmě dalo zabrat natolik, že momentálně radši tvrdí, že jejich engine "PS3 nepodporuje".
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Nabízí se však ještě jiná alternativa: že každá konzole si vyžádá určitý díl přizpůsobení, museli Replay moc dobře tušit. Vzhledem k nedávnému
sloučení Southpeak a Gamecock je tak pravděpodobnější, že vydavatel na autory začal vyvíjet větší tlak, aby tu svoji hru co nejrychleji dokončili a po pěti letech odkladů už také konečně vydali.
Velvet Assassin vyjde nejdříve začátkem příštího roku pro PC a Xbox360 - více v
dalších článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Zlé válečné časy z Velvet Assassin
[10.8.2008 16:16 - levis]
Po špičkách v nočním ghettu Velvet Assassin
[20.6.2008 18:18 - levis]
Tajné úkoly ze špionážní akce Velvet Assassin
[12.2.2008 17:17 - levis]
zdroj: PSU, GP