Vlna plánovaných updatů pro Diablo III by měla přinést větší variabilitu
zdroj: tisková zpráva

Vlna plánovaných updatů pro Diablo III by měla přinést větší variabilitu

9. 11. 2014 12:45 | Preview | autor: Adam Homola |

Oznámení nového datadisku pro Diablo III jsme se během BlizzConu nedočkali a musíme si tedy vystačit s Reaper of Souls, který ale tvůrci podporují a budou podporovat hromadou patchů. Na letošním BlizzConu se pochlubili s informacemi nejenom o obsahu patche 2.1.2, ale zároveň nastínili, co chystají pro updaty další. Jednou z prvních zmíněných změn je rozšíření konceptu Treasure goblina. Malá běhající potvora, která se jen tak nedá, ale když ji pokoříte, získáte hromadu zajímavých předmětů, se v patchi 2.1.2 dočká upgradu.

Z jednoho maličkého goblina se najednou stane celá rodina goblinů a přibydou hlavně tři nové typy. Z Gem hoardera budou padat jen a pouze gemy, zatímco Odious collector zase potěší koumáky, co rádi craftují: budou z něj padat různé plány a craftovací materiály. Třetím a posledním přírůstkem je Blood thief, který vám nadělí plný ranec Blood shardů. Treasure goblini budou mít i více zvuků, vždycky je najdete před portálem a vůbec by měli být mnohem viditelnější, než doposud.

Umělé inteligenci goblinů vývojáři vštípí i jednu nepěknou věcičku. Když to půjde, bude se vás Treasure goblin snažit zavést k nejbližší partičce nepřátel, abyste to neměli tak jednoduché a nadílku lootu si skutečně zasloužili. End game je v Diablo III: Reaper of Souls reprezentován módem Adventure, ve kterém se můžete vyřádit nesčetněkrát. Adventure mód ale pořád není hotový a jen tak nebude. V plánu je pořád ho vyvíjet a v brzké době se dočkáme několika poměrně velkých změn, které s Adventure módem zamávají.

Diablo III: Reaper of Souls zdroj: tisková zpráva

Půjde například o nové legendární gemy. Samy o sobě nejsou zase tak zásadní, ale vývojáři slibují, že budou navržené tak, aby se pokusily změnit herní styl hráčů a dopomohly k různorodějším buildům. Větší variabilita se očekává i od změn Riftů - v nich dojde na úpravu Pylonů, hustoty monster a výrazné zlepšení Rift guardianů. Ti by měli získat nové unikátní mechaniky, aby působili ne jako kopie toho druhého, ale jako samostatný Guardian s vlastní tváří a stylem.

V budoucnu bychom se měli dočkat i lepší generování úrovní. Nemělo by se tedy stávat, aby vám hra vygenerovala jednu rovnou a šíleně dlouhou halu bez jakýchkoliv odboček, kobek nebo místností. V souvislosti s tím by měl nastat konec slepým uličkám, které jsou často frustrující. Potěší taky upravený layout hubu v prvním aktu, kdy už nebudete muset chodit do jiného aktu kvůli prodeji či úpravě věcí. Nově bude všechno na jednom místě.

Diablo III: Reaper of Souls zdroj: tisková zpráva

Adventure mód se také dočká fungl nové oblasti Ruins of Sescheron se spoustou nových bounties, monster i mechanik. Patch 2.1.2 přinese i úplně nový tier pro legendárky, nazvaný Ancient items. Detaily tvůrci nezveřejnili, ale tvrdí, že by měly být nový tier až o 30 procent lepší. Tím pádem se bude v end game zase za čím hnát.

Chystá se též druhá sezóna, ve které nesmí chybět nové legendárky, nové conquesty a odměny. Cílem všech těchto úprav je zvýšit variabilitu a udělat end game ještě zábavnější. Vývojáři řekli, že si uvědomují, jak mohou být některé části Diablo III příliš repetitivní a větší variabilita je tedy velkým tématem nejen patche 2.1.2, ale i druhé sezóny. Patche 2.1.2 bychom se měli dočkat "velmi brzy" a budou v něm Treasure goblinové, druhá sezóna, Ancient items, vylepšení adventurního módu a nové legendárky.

V budoucích, zatím neočíslovaných patchích, se pak dočkáme Ruins of Sescheron, nových monster dalších legendárek a hromady nových věcí, které tvůrci zatím neprozradili. I když jsme se tedy nedočkali oznámení druhého datadisku, je vidět, že tvůrci hodlají Diablo III neustále aktualizovat.

Diablo III: Reaper of Souls zdroj: tisková zpráva

Druhý Diablo III panel během BlizzConu byl spíše menším postmortemem, ve kterém si pánové na pódiu sypali dobrou půlhodinu popel na hlavu. Diablo III mělo své problémy, které si ale tým uvědomuje, a poslední rok je postupně opravují. Prozradili, že řadu prvků opravili díky konzolové verzi hry - díky ní si mohli sednout a pořádně se zamyslet nad tím, co je špatně, a pro konzole to upravit. Následně úpravy přenesly do PC verze a sloužily jako odrazový můstek pro Loot 2.0 a další úpravy.

Diablo III: Reaper of Souls zdroj: tisková zpráva

"Hned od začátku se z aukcí stala naše vlastní Kobajaši Maru. Nastala situace, která neměla pozitivní východisko. Opravdu jsme měli s aukcemi jen ty nejlepší úmysly. Chtěli jsme hráče ochránit před černým trhem, který v Diablo II tak dominoval. Chtěli jsme obchodování zastřešit, aby bylo bezpečné. A taky jsme chtěli dát hráčům novou možnost, jak se k předmětům dostat. Ale bohužel se stalo, že hráči hráli aukce a ne hru," řekl Josh Mosquiera.

Mosqueira také popsal, jak přesně došlo ke zrušení aukcí - bylo to na poradě s nejvyšším vedením firmy, kdy na dotaz spoluzakladatele a šéfa Blizzardu Mosqueira odpověděl, že by měly jít obě aukce z kola ven. Morhaime to prý hned odsouhlasil a několik poté došlo k oficiálnímu oznámení. Tým i vedení firmy prý v hloubi duše věděli, že se z aukcí stalo něco, co vůbec nebylo v plánu - s ukončením možného penězovodu tedy nebyl ze strany vedení problém.

Nejnovější články