We Happy Few si prošlo zkrášlením a velkými úpravami důležitých systémů
zdroj: tisková zpráva

We Happy Few si prošlo zkrášlením a velkými úpravami důležitých systémů

9. 12. 2016 14:53 | Preview | autor: Adam Homola |

Procedurálně generovaná survival akce We Happy Few je sice hratelná už několik měsíců, ale do plnohodnotného vydání má pořád hodně daleko. Vývojáři jsou tak nyní ve fázi vydávání velkých updatů, jak ostatně dokazuje aktuálně publikovaný Clockwork Update. V něm tvůrci vylepšili konverzace, úkoly, vizuální podobu Hamlynu a přidali novou tutoriálovou oblast.

Kdo jste We Happy Few hráli, nebo alespoň viděli náš GamesPlay, víte, že vás hra po krátké úvodní pasáže vrhne rovnou do jednoho „bunkru“. Předchozí scéna je přitom ještě před ním, v podzemí Wellingtomu, kde vás nahání, a nakonec chytí dva policisté. Po Clockwork Update už nebude mezi policisty a probuzením se následovat střih a přemístění postavy na jiné místo.

Nově se probudíte přesně tam, kde skončil filmeček a celá skoro hororově vypadající chodba je tak novou tutoriálovou oblastí. Na další velkou změnu narazíte záhy, a to ve chvíli, kdy si budete chtít s někým popovídat. Konverzace fungovaly doposud velmi volným systémem, kdy se během nich mohlo stát prakticky cokoliv.

Mohli jste na NPC zadávající vám úkol zaútočit. Mohl na něj zaútočit někdo jiný. Někdo mohl zaútočit na vás, nebo jste prostě mohli jen tak odběhnout a pořád jste úkol dostali, aniž byste slyšeli potřebný kontext. To je nyní pryč a do hry zavítal regulérní konverzační mód.

zdroj: Archiv

Na začátku rozhovoru se nově obě postavy zastaví, budou si povídat a tím to končí. Podle vývojářů nebude existovat žádný vnější vliv, který by mohl rozhovor či zadání úkolu, jakkoliv narušit. To znamená že ani vy nemůžete na NPC během rozhovoru zaútočit, ale samozřejmě vám nikdo nebrání rozhovor ukončit a majznout nebohého downera trubkou po hlavě.

Nový konverzační mód je tak možná méně realistický a méně svobodný, ale v praxi je prostě více funkční a zajistí, že se k vám donese celé znění úkolu a že NPC rozhovor přežije. Samotný systém úkolů také doznal jistého přepracování, což ve výsledku znamená méně bugů a rychlejší i jednodušší systém ukládání. We Happy Few totiž nově přesně víc, v jaké fázi, jakého úkolu se právě nacházíte, na rozdíl od předchozího systému.

Nakonec došlo také na zmíněné vizuální oživení Hamlynu, kde najdete spoustu nových předmětů, detailů, lepší nasvícení scén apod. Tím ale novoty nekončí, protože do hry přibyly také některé nové animace, více variant pro interiéry, drobné úpravy uživatelského rozhraní, balanc a pochopitelně také opravy bugů. Kompletní seznam všech změn najdete na blogu vývojářů.

Clockwork Update je už venku (Steam, GOG, Xbox One), takže stačí We Happy Few jen updatovat a všechny novinky si vyzkoušet.

Nejnovější články