Dnes v noci došlo v Koreji k dlouho protahovaném odhalení rasy Zergů z chystané sci-fi RTS StarCraft II od Blizzardu. Jak Zergové vypadají máme samozřejmě všichni stále v paměti, ale jak napovídá už samotný trailer (prozatím jen kamerová nahrávka v nízkém rozlišení), očekávat staré jednotky v novém hávu by se nemuselo vyplatit: alespoň dle doprovodného komentáře: "Před čtyřmi roky jsme ustoupili do stínu, ale teď jsme zpět a světy se budou třást, protože poslední válka teprve začíná.."
zdroj: Archiv
StarCraft II Zerg trailer shaky-cam
- Lidská schopnost uzdravovat vlastní jednotky aplikovatelná i na spřátelené rasy v multiplayeru, což už však nemusí nutně platit např. pro teleportaci.
- Bez možnosti stavět pod plovoucími budovami, pokud se však některá snese zpět na zem a zavalí mariňáka, ten bude moci zpod ní normálně vylézt bez újmy na zdraví.
- Charakteristické rysy/bugy jednotek používané komunitou (např. střelba na pohybujícího se Mutaliska či skladování letek) jemně přepracovány, ale zachovány.
- U lidských jednotek všechny schopnosti zachovány i při schovávání se v bunkru, z něhož bude Ghost např. moci vypouštět atomové bomby.
- Veteránství lidských jednotek zachováno v sólo kampani.
- Ze strany Blizzardu po vydání hry podpora tvůrců kampaní pro více hráčů/se spojenými mapami.
StarCraft II u nás vyjde s českými titulky a manuálem (předobjednávka) na podzim pro PC - více v našech dojmech z GC.