Zlé válečné časy z Velvet Assassin
zdroj: tisková zpráva

Zlé válečné časy z Velvet Assassin

10. 8. 2008 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Jaký zbraňový arzenál nabídne druhoválečná stealth akce a proč autoři rezignovali na krycí systém?

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Po mnoha letech odkladů, změn názvů i proměnlivých konceptů se stealth akce Velvet Assassin z druhé světové války pomalu blíží vydání. I vývojáři již očividně mají jasno v tom, kudy se chtějí s hrou ubírat, takže po pár minutách hraní budete jasně vědět, na čem jste. Pokud se Violette skrčí a bude tiše našlapovat, nikdo ji neuslyší; naopak i při pomalé chůzi ji budou boty maličko vrzat, což teoreticky přiláká stráže.

Ti se budou pokaždé nacházet v jednom ze tří stavů: pasivním, v podezření a plně alarmovaném. Tzn. vzbudíte-li podezření neopatrným našlápnutím, bude stačit se na minutu schovat, než se stráž zase uklidní, kdežto v případě, že o vaší přítomnosti bude přesvědčená, se vyplatí rovnou střílet, jinak záhy dorazí posily.

Protože herní systém se skutečně řídí podle toho, zda jste ve stínu nebo ne, občas prý bohužel dojde i k takovému paradoxu, že budete za bílého dne stát ve stínu budovy a stráž pár metrů od vás si nevšimne ničeho podezřelého. Tak proto tu není krycí systém, chce se dodat trochu sarkasticky. Shrnuto a podtrženo, většinu hry budete pobíhat do tmavých barev laděnými prostory druhoválečných budov, velitelství, přístavu či dokonce ghett, držet se stínů a ze zálohy odstraňovat hlídkující nácky, jejichž těla pak bude samozřejmě třeba kamsi odtáhnout.

Samotné zabíjení půjde provádět na několik způsobů: třeba se připlížit k protivníkovi a za zády mu podříznout krk, případně odjistit granát, kterého se již s největší pravděpodobností nestihne zbavit. Co se týče zbraní, ve Velvetině arzenálu se postupně vystřídají kolty, Lugery, MP-40, brokovnice, plamenomety či právě různé druhy granátů.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ale jak už to v podobných hrách bývá, nikdo vás k zabíjení nutit nebude, a pokud z jakéhokoliv důvodu nebudete mít chuť to náckům pořádně nandat, teoreticky by se celou hrou mělo dát projít bez jediného zabití. Ptáte se, jak se pak takových stráží zbavíte? Třeba jednoduše vystřelíte do protější zdi; hlídka si totiž překvapivě nevšimne kulky, ani neuslyší její svistot, jen se prý půjde podívat, proč že ta zeď najednou odpadává. Vědecky to podložené autoři asi nemají, ale o to tu zkrátka nepůjde - vždyť na Velvitina dobrodružství čekáme již déle než pět let.

Velvet Assassin vyjde pro PC, PS3 a Xbox360 letos na podzim - více v našem zpravodajství:

Po špičkách v nočním ghettu Velvet Assassin  [20.6.2008 18:18 - levis]
Tajné úkoly ze špionážní akce Velvet Assassin  [12.2.2008 17:17 - levis]
Velvet Assassin aneb horečka 2. světové války  [23.8.2007 09:09 - levis]
Velvet Assassin očima vývojářů  [21.9.2006 14:14 - korgull]
Velvet Assassin odložena na leden  [9.8.2006 18:18 - korgull]
zdroj: IGN

levis

Nejnovější články