Prožitek klíčových momentů původní hry z jiného pohledu je sice stařičkou (HL: Blue Shift), ale oblíbenou vlastností datadisků a nejinak tomu bude v F.E.A.R. Perseus Mandate. V tom se ujmete role velitele druhého týmu a po skoku z letadla nad Armachamem budete chvíli nejprve bloudit vyschlými viadukty, než najdete cestu do hledaného datového centra. Po cestě obdržíte několik varovných signálů o dění v komplexu: rádiové vlny druhé skupiny mlčí a jednoho z vojáků k smrti vyděsí vidina jakési holčičky v červených šatech, o níž však prozatím nikdo neví a celá věc je rychle zapomenuta.
Hra jako by z oka vypadla jedničce: šedé koridory, tmavé kancelářské budovy, podzemní garáže. Skoro by se chtělo zívnout, jenže podobné myšlenky rychle zažene setkání s první novou zbraní: granátometem, rychle za sebou vysílajícím rázové vlny, které nepřátele odhodí pokaždé na jinou stranu. V pozdější části hry se vám do rukou dostane také Advanced Rifle, lišící se od klasické pušky přítomnosti infračerveného zaměřováčku. Atmosféru kromě řevu vašich kolegů do vysílačky dále umocní první setkání s nepřáteli Nightcrawlers, kteří představují jakousi mutaci Replicants z jedničky s přidanou schopností lepit se na strop.
zdroj: Archiv
F.E.A.R. Perseus Mandate gameplay video
Více se o hře dozvíte z našich dřívějších článků.