Hráči buď mohou sledovat osudy
těchto jednotlivců postupně a vžít se tak naplno do jejich rolí, nebo
mají možnost procházet boji chronologicky tak, jak šly ve skutečnosti po
sobě. Tvůrci se také rozhodli zpracovat bojiště ve větším měřítku, díky čemuž je herní zážitek mnohem realističtější. Vaše družstvo bude plnit velké množství různých úkolů v rozsáhlých lokacích, jimiž vede pokaždé několik různých cest. Samozřejmostí je možnost používání klasických bojových taktik, jako jsou různé obchvaty a další manévry.
Nový engine hry Call of Duty 2 se společně s vylepšenou technologií umělé inteligence starají o to, aby byly týmové boje co nejautentičtější a nejzábavnější. Velký důraz je kladen na nepozorovaný postup - využití zde najdou jak kouřové granáty, tak i například prach zvířený nad bojištěm. Na chování vojáků budou mít vliv i povětrnostní podmínky, což se projeví například při písečných bouřích v severní Africe nebo sněhových vánicích v Rusku - jen blázen by v takovém počasí vylézal z bunkru. Váš tým je navíc vybaven unikátním komunikačním systémem - boje oživují zprávy od vašich kolegů, kteří vás díky pokročilé umělé inteligenci v reálném čase informují o dění ve svém okolí.
"Náš tým Infinity Ward dělá vše pro to, abychom hráčům nabídli takový pohled na bojiště, jak se to ještě nikomu nepodařilo. Rádi bychom, aby to pro hráče bylo jako pekelná adrenalinová jízda, která jim doslova vyrazí dech," říká Grant Collier, ředitel Infinity Ward. "Call of Duty 2 bude nejintenzivnější a nejrealističtější akční hrou, jaká byla dosud k vidění, s ohromující grafikou, atmosférou a věrohodností, kterou bude zajišťovat velice pokročilá technologie." Konec hype z tiskové zprávy :) Zároveň se objevily tři nové obrázky společně s těmi starými známými, avšak nyní již zlegalizovanými - všechny si můžete prohlédnout v této galerii. Vydání tohoto titulu naplánovali Activision na letošní podzim.