Dojmy z hraní: multiplayer Titanfall 2 je rychlá, dynamická a taktická zábava
zdroj: tisková zpráva

Dojmy z hraní: multiplayer Titanfall 2 je rychlá, dynamická a taktická zábava

24. 8. 2016 9:30 | Dojmy z hraní | autor: Václav Pecháček |

Řadu informací o multiplayeru chystané střílečky Titanfall 2 nabídl už Adam, který si je přivezl z E3. Vystřelovací hák, pohyblivější piloti, nové druhy titánů včetně speciálních schopností, herní mód Bounty Hunt… No, však si můžete přečíst celý článek. Během Gamescomu jsem si druhý Titanfall také zahrál a v zásadě musím potvrdit to, co psal Adam – tahle hra je rychlá, dynamická, taktická. A taky prostě a jednoduše zábavná.

EA a Respawn v Kolíně představili multiplayerový mód Amped Hardpoint. Jedná se o klasické obsazování statických bodů, které vám následně zvyšují celkové skóre – ale má to jeden háček. Pokud některý bod hlídáte dost dlouho, opevníte ho a nepřítel bude mít větší problémy jej získat pro sebe. Za opevněné místo navíc získáváte dvakrát víc bodů, což už je hodně velká motivace.

Vznikají tak zajímavá taktická dilemata. Největší výhodou pilotů je jejich neuvěřitelná pohyblivost, ještě znásobená skvělým vystřelovacím hákem. Jenže tenhle mód vás aktivně vybízí k tomu, abyste zůstali na místě a trpělivě čekali, dokud bod neopevníte. Tím přicházíte o svou největší – a dost možná jedinou – výhodu oproti titánům, kteří vás na jednotlivých stanovištích mohou snadno najít a bez problémů zlikvidovat.

Možná uhodnete, jak to nakonec probíhalo. Jen co začali z nebe padat obří roboti, lidé se na opevňování vcelku rychle vykašlali a začal drsný boj na život a na smrt. Když ale nějaké místo neobsadíte „pořádně“, nepříteli trvá jenom chvilku si ho sebrat zpátky. Následkem toho tak v pozdějších fázích bitvy všechna ta áčka, béčka a céčka střídala majitele přímo bleskovou rychlostí, protože se všichni piloti proháněli po mapě a na nějakou koncentrovanou obranu neměl nikdo ani pomyšlení.

Nejspíš by se jí mohli ujmout samotní titáni, jenže ti měli plné ruce práce se svými obrněnými protějšky. Jejich drsné souboje na blízko vypadají a znějí ještě brutálněji než v předchozím Titanfallu. A to ani nemusíte v jednom z nich sedět. Stačí stát opodál jako pěšák a stejně budete k těm valícím se kolosům cítit respekt. A to i přesto, že rozhodně nejsou nezranitelní – stačí pár dobře mířených ran z některé silnější sekundární zbraně a obří robot se octne v plamenech.

Asi stačí, když řeknu, že celá bitva utekla jako voda. Zápasy jsou příjemně hektické díky neobyčejné rychlosti pilotů a destruktivní síle titánů. Ale je fajn, že i taková normální útočná puška pořádně kope, a budete z ní mít pocit, že držíte v ruce opravdovou zbraň. Z toho, co zatím autoři ukazují, nevypadá Titanfall 2 vůbec špatně. A to se ještě brzy můžete těšit na dojmy ze singleplayeru, které pro vás chystá kolega Jakub Kovář. Do té doby si můžete pustit aspoň video ze hry někdo okolo, které ukazuje oba dva dosud představené multiplayerové módy.

Nejnovější články