Na stánku EA jsme bohužel singleplayer neviděli a mohli jsme si zahrát jen nový multiplayerový mód Bounty Hunt, ve kterém je na některé specifické titány vypsána odměna, abyste po nich šli v první řadě. Novinkou jsou také baterie, které můžete z titána vyrvat, a použít je pro vyléčení nebo oživení toho svého. Baterie najdete čas od času také na mapě a celé hře dodávají zase o fous taktičtější rozměr. Navíc slouží jako menší brzda pro příliš dobré piloty, kteří v prvním dílu ničili titány naskočením na hřeb a následnou střelbou do jádra.
Více pohybu a dynamiky
Jednou z velkých novinek, která vás trkne na první pohled, je bez pochyby grappling hook. Přitahovací hák můžete vystřelovat každých pár vteřin, je docela dlouhý a dostane vás na spoustu míst. Přitáhnout se můžete na zeď, strop, k budově, stromu či k zemi. Samozřejmě i k přátelskému či nepřátelskému titánovi, a lze se přitahovat i na piloty (a pak je ve vzduchu stylově nakopnout).
Za zmínku stojí, že přitahovací hák je pouze doménou Frontier Riflemana, čili ho nemají všichni, dokonce ani titáni. Po několika hrách si dokážu jen stěží představit, že bych chtěl hrát za třídu pilota, která přitahovacím hákem nedisponuje. Už tak rychlý a dynamický pohyb z prvního Titanfallu se ve dvojce posouvá na novou úroveň, kdy jste najednou ještě nebezpečnější a zároveň o to zranitelnější. Nikdy nevíte, kdy na vás kdo vyběhne, kdy se kdo objeví, a kudy kdo vyskočí.
Kombinace přitahovacího háku s dvojitým výskokem, následným boostem a během po zdi dělá divy a vy se díky tomu dostanete mnohem rychleji na místa, která by vám byla v prvním dílu zapovězena. Nebo na která byste se museli dostávat pracněji. Perfektní zvládnutí přitahovacího háku chce trénink a um, zvládat musíte i setrvačnost pohybu, ale po pár hrách se mi už občas podařily hezké přesuny a stylové akce.
zdroj: Respawn
Souboj titánů
Menších i větších inovací se dočkali také titáni. Největší změnu uvidíte ještě předtím než vám nějaký spadne z nebes. Teď už nestačí jen sedět na zadku a čekat. Možnost přivolat si titána je vázaná jen a pouze na vaše činy, nikoliv na čas. Čím víc se vám tak bude dařit, tím dřív budete titána mít. Pokud budete po mapě jen zmateně pobíhat a hrát si na pacifistu, robotického mazlíčka se nikdy nedočkáte.
Jakmile si ho ale konečně zasloužíte, čeká vás víceméně to stejné, co minule. S menšími změnami v podobě schopností a vůbec pestřejší hratelnosti. Žádných zásadních změn jsem si každopádně u titánů nevšiml. Staré známé stroje z prvního dílu ale ve dvojce neuvidíte. Namísto nich přijdou na scénu nové stroje s plejádou nových schopností. Jeden z nováčků se jmenuje Scorch a vládne několika ohnivými schopnostmi, které byste v prvním dílu hledali marně.
Díky speciálním schopnostem jsou titáni univerzálnější a lépe použitelní v různých situacích. Opět ale záleží na kontextu, mapě a vašich schopnostech. Možnost z titána vyskočit a přenechat jeho osud umělé inteligenci tu pořád je, tudíž milovníci klasických stříleček do velkých strojů vůbec lézt nemusí.
zdroj: Archiv
Souboj pixelů
PlayStation 4 verze Titanfall 2 dema si držela stabilních 60 fps a hratelnost byla hezky plynulá a rychlá. Na druhou stranu byly textury slušně máznuté a malé objekty často doskakovaly. Do vydání hry v říjnu tohoto roku mají tvůrci rozhodně na čem zamakat. Jsou však na dobré cestě nabídnout střílečku, která osloví hráče jedničky osvědčeným multiplayerem, a zároveň přiláká hráče, co si přeci jenom potrpí i na klasickou kampaň.