TEST - Company of Heroes SP demo
zdroj: tisková zpráva

TEST - Company of Heroes SP demo

29. 8. 2006 18:18 | Dojmy z hraní | autor: Redakce Games.cz |

Kdo nevěřil pozitivním dojmům z MP bety nebo 96% z PC Gameru, jistě nepohrdnul singleplayerovým demem z minulého týdne, které obsahovalo tutoriál a dvě mise z kampaně.

Ačkoli nereprezentovalo možnosti plné verze, dokázalo, že zpracování druhé světové války ve hrách ještě neřeklo poslední slovo. Získávání surovin, které je v některých RTS příliš složité nebo neúměrně zjednodušené, se v CoH stává součástí vašeho postupu vstříc nepříteli. Stačí po mapě rozdělené na sektory zabírat kontrolní body. To napomáhá tomu, aby se hráč cítil co nejvíce vtažený do akce a minimálně u mě to fungovalo skvěle. Ještě si připočítejte skvělé efekty a nebudete chtít odtrhnout oči od monitoru.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Pořizování nových jednotek a budov probíhá už víceméně standardním způsobem. Co však určitě upoutá vaší pozornost, je umělá inteligence vojáků, kteří využívají zdí, beden či terénních nerovností, aby se kryli před palbou. To vše se děje automaticky a není problém poslat četu do neprozkoumané oblasti bez obav o životy, protože si sama umí proklestit cestu. Nejsem z těch, kteří by okamžitě před takovou novinkou padli na kolena. Na jednu stranu zbude více času na péči o základnu, akce vypadají úžasně a člověk se trochu cítí, jako kdyby ovládal vojáky v Brothers in Arms. Co ale kazí výsledný dojem, je ten neodbytný pocit, že se CoH hraje v podstatě samo. Kromě starosti o opevnění či výrobu jednotek jsem v demu nepocítil pořádnou výzvu. Navíc, pokud se na mapě nachází více míst vhodných ke krytí (názorným příkladem budiž první mise na pláži Omaha), je problém pořádně s jednotkami pohybovat.

Za krok správným směrem v CoH považuji rozšíření druhů poškození vašich tanků. Kromě již tradiční poruchy motoru můžete přijít o hlavní dělo či úplně ztratit kontrolu nad strojem. Nejprve mě zamrzela nemožnost zapauzovat hru, ale poté jsem zjistil, že to možné je přes klávesu Pause/Break (vedle Scroll Locku na klávesici) s možností zadávat příkazy i během přerušení. Dále mě nepotěšilo, že není přesně vidět, jak daleko daná jednotka dostřelí. Občas jsem také neměl úplně jistotu, zda rozestavuji vojáky správně. To jsou však pouze drobné skvrny na jinak parádní atmosféře, která už v demoverzi byla tak hustá, že v plné verzi nepůjde ani krájet.
zdroj: vlastní

warlock

Nejnovější články