TEST - Sudden Strike III: Arms for Victory
zdroj: tisková zpráva

TEST - Sudden Strike III: Arms for Victory

22. 8. 2006 12:12 | Dojmy z hraní | autor: Redakce Games.cz |

Reputace německých Fireglow Studios za posledních pár dnů poněkud klesla, protože po mnou kritizovaném demu jiné jejich hry Stranger je i z další ukázky cítit pach nedodělanosti (koneckonců, sami říkají, že se jedná jen o betu).

Sobotní demoverze Sudden Strike III: Arms for Victory je i po aplikaci patche zřejmě nejnáročnější real-time strategií na světě, ačkoliv grafika, v rámci série poprvé ve 3D, tomu rozhodně nenapovídá a atraktivní by možná byla tak dva tři roky zpět. Snad jediné, co mému zmlsanému oku po Company of Heroes alespoň trochu lahodilo, bylo vytváření kráterů (čti přebarvení hrací plochy nahnědo), třeba po dopadu bomby. To bylo navíc doprovázeno parádní zvukovou stopou. Demo hrané za Američany nabízí jednu misi uvozenou vyloděním na nepřátelském (německém) území s cílem obsadit několik strategických bodů. Žádná stavba základen, žádná těžba surovin. Jen boj.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Bojiště je opravdu monstrózní, pohled na něj značně oddálený a případně se dá vyvolat i taktická mapa, která se hodí při hledání mravenčích žlutozelených jednotek na zeleném povrchu (s nimi nelze dělat nějaké smysluplné formace – vojáčci se vždy rozprchnou na všechny strany). Když už jsem u těch jednotek, musím si postěžovat na jejich malou variabilitu, protože v demu se ke slovu vedle pěchoty dostaly víceméně jenom samé tanky. Ne, že by tu nebyly další typy, ale těch jsem si skoro neužil. Na několika dalších místech se sice nacházely posily, což jasně říkalo, že útok je vhodné koordinovat z několika stran najednou, ale to dost dobře nešlo. Bleskurychle přejíždět po mapě a monitorovat svá vojska při odhadem patnácti snímcích za vteřinu (na GeForce 7800GTX) nejde. A když ještě vezmu v potaz umělou demenci všech jednotek uvažujících způsobem „jé, oni po nás střílí, ale velitel nám neřekl, ať opětujeme palbu, tak radši zůstaneme v roli živých terčůůů“, vychází mi z toho zatím nehratelná záležitost. Přejme tvůrcům i nám samotným, ať finální demo, plánované k vydání až po příchodu plné verze, prezentuje Sudden Strike III v mnohem lepším světle než tato beta.
zdroj: vlastní

moolker

Nejnovější články