E3 2012 rozhovor: o původu co-op rozhovorů v novém Divinity

6. 8. 2012 20:00 - Rozhovor
autor: Redakce Games.cz

Vychází na platformách: Windows, MAC

Jeden z posledních (nebojte, rozhovor o Wasteland 2 bude brzy) videorozhovorů, který nám z letošního ročníku E3 zbyl na sklade, byl pořízen nejenom v poslední den, ale doslova v posledních minutách výstavy, když si na nás udělal konečně čas Swen Vincke z Larianu, aby se rozpovídal na konto chystaného RPG Divinity: Original Sin. Ne jazykem marketingového oddělení, ale jazykem člověka, který se rozhodl, že studio Larian nechce dělat hry, které by po něm mohli chtít vydavatelé, ale hry, které chtějí dělat sami vývojáři.

V průběhu rozhovoru tak Swen zabrousí nejenom do nenapsané historie Divinity série a odhalí původní záměry, ale stihne levou zadní zdrbnout velké vydavatele, prozradí zdroj inspirace pro zajímavé kooperativní dialogy v Original Sin a ještě vyzve Petra, aby si představil, že podvádí svou ženu, aby mu mohl koncept dialogů ve hře vysvětlit. A pokud vám Swenova rétorika z nějakého důvodu začne dávat smysl, tak byste neměli minout jeho postřehy o herním průmyslu, které aktivně publikuje na stránkách tohoto blogu.

Tagy: Indie RPG kooperace

Zdroj: Vlastní

Související hry

Poslední komentáře (0 / nových)

Vstoupit do diskuze (0 příspěvků)