Další velkou značkou Activisionu, která si dala tak trochu po anglicku odchod z marketingové scény, je série „Hero“ (simulace nejrůznějších hudebních nástrojů). Hirshberg však v rozhovoru upřesňuje, že v Activision nezrušili celou sérii, ale pouze tituly ohlášené na rok 2011. Důvod je pak vcelku prozaický a pochopitelný: stále opakování toho samého ztrácelo na atraktivitě. „V případě, že budeme schopni přijít se smysluplnou inovací, můžeme sérii restartovat,“ doplnil Hirshberg. Milovníci plastových instrumentů se tak o budoucí pokračování nemusí strachovat, což doložíme ještě jednou citací: „Značka Hero je pořád neuvěřitelně silná. Jde o jeden z nejznámějších zábavních brandů na světě.“
Posledním zrušeným „chráněncem“, o němž se Hirshberg v rozhovoru zmínil, není značka, nýbrž rovnou celé studio. Dnes již neexistující Bizarre Creations byli známí především svou kvalitní produkcí v závodním žánru (např. série PGR), což se jim však ve finále stalo osudným. Jejich předposlední titul Blur totiž stál vydavatele moc a nevydělal skoro nic. Activision pak dal studiu ještě jednu šanci s bondovkou Blood Stone, jež kombinovala akci na nohou s honičkami v autech; ani ta se však nesetkala s větším marketingovým úspěchem.
Poslední hřebík zajel do rakve rychleji něž Ferarri do garáže Leoše Mareše a bývalí mistři závodního žánru tak kvůli klesajícímu zájmu o virtuální rychlá kola museli být odejiti ze scény. Alespoň to tvrdí Eric Hirshberg.